Sunday, April 13, 2014

begini ceritanya...

lama sungguh tak berblog..
rindu jgn kata lah..
semalam baru dpt connect internet..
terus buka blog...
facebook tak jenguk pun lagi..
if  blog itu orang..
semalam aku rasa nak peluk cium byk2..nak gomol2...
nak peluk tak lepas-lepas..

jgn tanya kenapa lama tak berblog..
bukan tiada masa..
buka jugak merajuk frust bercinta..
bukan, bukan.. 
aku masih biasa2..
juga belum lagi jadi orang yg luar biasa...

aku andaikan jika blog ini punya hati dan perasaan..
pasti dia akan berlari diiringi lagu hindustan keliling pokok..
pabila ternampak kelibat aku menghampirinya..
yang  berlutut sambil di tangan ku ada segenggam bunga lalang..
( kenapa tiba2 aku rasa watak ku ala2 rajnikan..)

okeh aku tukar balik cerita..

aku andaikan jika blog ini punya hati dan perasaan..
pasti dia akan berlari dengan gagah perkasa..
di tangannya erat sebijik bom tangan..
pantas dengan tangan penuh muscle ditariknya bom itu.
di lontarkan kearah ku..
maka jadi lah aku debu2.. 

( kejam rupanya blog ini jika ia seorang lelaki )..


sekian..

kesimpulan diatas..
sebenarnya c.li tak bayar internet dua bulan..
malah dilarangnya jugak aku membayar..
kerana.. budak manis busuk tiga orang dah ketagih  you tube..
idola kecil pat puluh pat jam.. 
lantas bapaknya transform jadi ghimau..
ni aku buka curi2..
depa tak tau  internet dah ada..
kahkhakhakkah.. 
sorry ye anak2..
mama insan yg lemah,,,,, hahahhahahha..

dan sebenarnya itu di atas adalah versi cover line..






yang pasti sebenar-benarnya cerita..
aku tak cukup money nak bayar internet...
dua bulan aku delay...
tak sanggup aku, sbb bayar internet anak aku tak dpt makan mcd, kfc, ujung2 minggu..
dan sebabnya jugak.. dua bulan aku cam orang gila yang menjanda..
sebab c.li gila2 betul punya gila out station tak benti2..
stress kepala otak aku..

cer bayang kan bulan tiga ritu dia sekali keluar sampai 13 ari..n then  balik dua ari keluar lagi..
\balik keluar lagi..
  sekadar balik utk mengosongkan testisnya...hampeh...

sekian yang benar2 sekian..
dan kesemua versi diatas adalah benar sebnarnya...
hahahhaa.. pening lah korang..
aku dah keluar dari gua...





No comments:

Post a Comment