Thursday, July 3, 2014

salam ramadhan


salam ramadhan...uolss..

hari kelima baru dpt buka blog..
tapi tengah menaip ni jenuh aku tepis tgn bulan n baby.
sekarang lappy di monopoli oleh budak dua org ni.

pantang tgk maknya buka lappy terus mai kerumun
sbb ipad depa dah jahanam tahap tak boleh nak repair dah..
dgn baby aku boleh jerkah sambil jegil mata, dia blah..
tapi lima minit nanti mai jengul balik.

tapi dgn bulan aku kalah.
kalah teruk tahap stress..
ari tu aku gaduh dgn bulan..
dia lawan cam dia tu besar sgt.
masa dok gaduh mulut..aku cakap tak nak kawan dgn dia..
 n aku biarkan dia menangis aku blah p lipat kain..
boleh dia mai libas hanger kat belakang aku.
sakitkkk......aku ambil hanger libas kat kaki dia balik...geram..

cerita kat pak dia.. aku stress..aku migrain sbb bulan.

lalu c.li bawa p shopping beg raye..ilang stress aku..
baju raye anak belum beli.....mak shopping beg dulu...
tak sia-sia aku ngadu sambil buat2 lap hingus..
tapi kena janji jgn gaduh2 dgn anak...
baiklah ..



so la ni aku kena tolerate dgn bulan byk2..
sebelum dia cerdik..
aku dah plan dia aku nak hantar tadika annajjah.. bg insap sikit..
sekarang ni pon k.long byk bagi nasihat kat dia..
tapi aku rasa dia tak phmm.... dia suka pukul curi lagi.
time bergaduh dgn baby dia rileks je..
bila baby dah ok n ghalit tgk tv.. boleh dia p boh penampar kat muka kawan tu..
mau tak sakit...

.. dia baru umur 3 tahun .. byk2 bersabar dah...


jauh tersasar.. hehehehhe tujuan cerita sbb nak bagi tau lama tak update blog..
tu jee..

tapi mama sayang bulan ketat2..
bulan la kawan bergaduh mama hari2..
bila bulan tidur terus mama jatuh hati utk yg keseratus kali..






No comments:

Post a Comment