Sunday, August 31, 2014

hoi... udah-udah lah mengata

sebenarnya ari ni boring tak sangga..
( tak sangga tu cam boring tahap tenuk atau tapir ye anak2 ).

my lakik dah 5 ari lari kan diri.. tak tahan dok sebumbung dah katanya..
bawak 5 beg terus.. 
aku ingatkan nak packing terus satu almari..tapi dia tak kasik..
baik tak baik aku ni kan,?..
lakik nak lari siap iron baju lagi.
siap hantar cium2 tgn lagik..

dah 5 ari lari ni.. baru sekali ja dia telefon..
aku pon tak mau call dia..
mlm ni nak baca mandrem sikit biaq dia balik esok.

hahahhaha..
bukan kena halau..
iishhh aku mana jahat sampai gitu..
abis2 aku mengamuk pon aku kunci pintu bilik jaa..
lepas tu tak sampai dua minit berlubang pintu bilik..
c.li p ketuk dgn hammer..
terus dia hulur tgn  buka pintu kot dlm..

" sorry2.. tak tahan nak berak.."..

aku ingat kan nak pujuk diriku yg cantik ni.. tapi tak ada ye..
kiranya sekarang.. 2 bilik tido dah berlubang...
hari tu ada sedara mai.. 
mulut plak jenis yg tak ada insurans punya..

" awaq yang pintu bilik ni terkopak dah oih..

 dgn tersepit2 sora aku jwb
" tuan rumah kata pintu cikai...ketuk pon relai"..

tu diaaaa.. aku  nak habaq hang.. punya la jaga status lakik

last2 aku malas dah nak majuk2 ni.. buang karan n merosakkan harta ja.
kalu majuk pon baik aku dok depan tibi.... 


























No comments:

Post a Comment