Saturday, September 24, 2016

cak..cak..cak..
 bg cak byk kali lah.. sbb dah dpt buka my blog
actually.. lama gila tak buka blog.
tapi smlm tiba2 rasa rindu sgt nak coret2 nak tulis-tulis.
cari pen .. pen pon tak dak.. 
kertas apatah lg.. 
rasa down sgt..

dulu keje ari2 pegang pen..
pensil case pon dah rosak membawa diri..
pen suma pakat lari..

ni alang2 masuk pejabat . mai kita berblogging
masa nak buka url. aku dah lupa. nama blog aku.
puas taip bulan. x kuar.. nama blog pon lupa. nasib baik ,
 aku taip nama damia dia tersembuq kuar..
jenuh nak scroll..

rasa nak nangis dah .. mcm org ilang laki pon ada..
dok cari. mana ni?.. mana ni?.. kuar lah.. my blog,

aku rasa dia pon dah fed up. nasib iman dia kuat lg,.
kalu tak lama dah bawa diri terjun gaung..

berita ttg aku dan dia..
setahun aku benti kerja . just sekadar buat part time dpt 300 hengget sebulan..
meme tak cukup der.. tak cukup wa habaq lu..
ansuran my kancil pon tak lepas..
last sekali aku p teman kawan beli brg kat pharmacy..
tgk tauke dia offer kerja...

ok aku stop kat sini dulu cerita aku pasal dpt keje..


la aku tak nak cerita apa-apa..
just aku nak taip. nak taip je apa yg kuar dlm kepala otak aku nih..
aku rindu nak taip laju2 mcm aku draft paper work masa keje dulu..

aku rindu2 sgt nak taip ngadap pc sambil sebelah tgn tgk invoice..
aku rindu sgt dgr bos call sebutharga dah siap belum..

aku rindu suma keje2 aku dulu..
rindu yg sgt mencengkam dada..
sampai aku tak tau nak taip apa lagi..


nanti silap ari bulan aku taip balik bil telefon yg dok ada kat atas meja nih..




2 comments:

  1. Replies
    1. w.salam.. kabar baik.. hehehheh jumpa lg qaseeh.. n tq masih sudi jenguk sy kat rumah blog ni..

      Delete