Tuesday, January 24, 2012

Assalamulaikum....

hari yg hot but tenang....

actually ari ni saje nak update blog.. kalu nak dikira byk gak dlm kepala ni nak tulis... tapi rasa cam x sesuai nak luahkan... kot2 jadi sensasi plak... x pasai2 glemer aku kuar kat tv.... x mau mak....biarlah aku menjadi aku,,,yg terpencil n menyendiri.... kalu mendatangkan hasil xpa gak... lepas tu blh jadi model iklan.....
eh melalut plak dahhh... tgn ni tertulis gak luahan.. tu sebenarnya aku tgh meluatt pasai hari2 di sua kan dgn isu politik masa kini.....beli paper pun x dak isu lain..isu kutuk mengutuk je... haru dan biru...... kalu nak tulis cara sembang kat kedai kopi blh gak.. tapi aku x mau lah... biarlah org politik nga dunia depa nehh....tapi x bleh gak sbb tiap2 x buka tv ke apa ke.. aku dah muat, dah pening.. baca paper pun dan berserabut.. buang duit aku je beli paper....

cuma satu kesimpulan aku dari politik kat malaysia nehh... ialah sibuk nak menjatuhkan pihak lawan...saling tuduh menuduh n menuding jari cari kesalahan, plus nga caci maki....kata pandai berpolitik.. kalu cam tu aku pun boleh jadi yb..sbb aku pun pndai gak caci org...hehehhehe ada sape2 nak hire aku tak?....
spatutnya yb2 ni patut pk n kemukakan cadangan2 nak memajukan Malaysia nehh... bagi idea2 yg baru..... skim2 yg baru.... kemukakan idea2 dan plan yg bagus2 utk malaysia n rakyat jelata... baru pandai berpolitik...ni tidak ari2 disuakan ttg keburukan2 individu...x kirala mana parti pun... sampai naik jelak dah...... x bleh2... cukuplah aku lepas geram nanti tulis lebey2kan x pasai2 cari nahas....lepas ni malas dah nak beli paper...baik aku buat beli milo ais cop...sdapgak anak tekak ni...

No comments:

Post a Comment