Wednesday, February 17, 2010

salam,,,,
rindu rasanya nak tulis cerita kat sini... balik kg line tenet x ada... tambahan busy nga persiapan cousin kawin,,,,sempena ari valentine la dia kawin ..baru aku perasaaan...
ok la semua jln dengan baik dan di berkati.... akad pun sekali je... ok la tu... kira pengantin lelaki mmg betul2 ready nak menjalankan tanggungjawab sebagai suami... itu kata org kg... la sbb selepas balik dari masjid,, mesti org tanya berapa kali kena akad.. kalu sekali mcm satu kebanggaan la plak...
aku pun ari tu.. sibuk bukan main... siap jadi bidan terjun mekapkan pengantin perempuan lagi...
anak mmg x kenal mak doh pun... aku tinggal kat abah dia ....nnasib dapat suami yg sporting gak... boleh la tumpang...
aku gak buat mkn beradab.... kira ok la jadi org penting ni.. biasanya org x kisah aku ada ke x ada kat kenduri ni... mcm aku x wujud .... tapi dah aku rapat nga cousin ni n dia pun minta pertolongan dari aku,, maka aku jadi org penting la ari tu... agak2 org no 3 rasanya selepas mak n ayah dia... hahahhaha.. terperasan la plak.... x ada la ,,, saja je buat gempak sikit....
letih punya pasal n suami pun cuti lagi... aku dgn senang ati send mesej kat bos.. minta tambah cuti... huhuhu..syoknya dapat tdo puas2 kat kg lagi.... bangkit2 tdo mak mertua dah siap buat bfast...malu btul.... ok la x larat nak story dah ...nnti la sambung lain...

No comments:

Post a Comment