Wednesday, March 6, 2013

di boy kan anak aku..

nasib la c.li x ada sgt kat umah..
awal tahun ni lama dia x kuar o.station..
standby utk pru13..
tapi bila dia ada kat umah..
begini lah jadinya..





 cer teka ..sapa saya?


 ngerinya mau dok ..mengaum2 kat tepi telinga..







 ibu2 ngandung dilarang gelak..



 siapa kami..


k.long nak jadi singa..
mia nak jadi harimau..
lepas tu lawan mengaum..
pening kepala aku..
rasa nak boh selekuk kat atas kepala pak dia...
penat2 aku ajar jadi gegirl..
dapat kat dia terus jadi main benda pelik2..
nasib dia x selalu nya kat umah..
kalu x mau dia ajar p panjat pokok ubi kayu tepi umah..


                                         
simia sampai x mau buka2...


tu dia ank ghimau tgh isap susu..
dahaga la tu..


yg k.long lagi syok..
nak kuar makan kat kedai pon dia pakai..
nasib aku tertengok...

tapi masa balik umah..
tgk2 dia tertido kat belakang sambil pakai topeng nih..




sekian...

la depa sgt2 syok abah ada lama kat umah...



No comments:

Post a Comment