Thursday, March 21, 2013


sekarang rutin harian dr minggu lepas.. 
tghari amik anak skolah...
jadi aku makan siap2 pukul 12.00 kat pej..
jadi pkl1.00 berdesup amik anak..
bawa kereta cam ribut .. nak ligan masa..
tapi sampai pej. tetap pkl 2.20..
kalu kira tu dan masuk dlm pkl2.00
tapi budak  ni lambat sgt bersiap..
sampai umah aku dan mandi, dan solat zohor lagi..
 aku siap dia dok terhegeh sikap rambut..
tu pon x lepas dr mulut aku.. cepat long", cepat long" mama lewat neh...


 sengeh2  tunjuk gigi x dak sebatang...



 dah ngantuk jadi penunggu gua..
aku mmg x boleh jadi makguard... kira nak tido je..


 main2...

 tgh dok melawa2....



x siap2 lagi..

 dah ikat kemas2 kena sikat sekali lagi...
aku dulo umur dia... x tahu apa benda pon...
balik sekolah campak beg.. main.. 
x pon.. p tolong mak tanam tembakau atau tanam sayur..


tgh tahan mengantuk...
boleh lena ni syok eh...
tapi apaka daya... kena keje..
tapi x pa... kita lena kat pejabat ... hihihi..

No comments:

Post a Comment