Tuesday, February 5, 2013

hot membara...

 permulaan minggu yg spoil..
hati rasa nak marah sgt..
tapi x terpancar kemarahan..
sebab wajah penuh nur..
jadi nak marah pon org ingat kita senyum..
x caye tgk la gambar ....


 gambar dikaburkan utk menjaga hak xklusif tuan blog...
tu pic semalam kat meeting AG..
semalam sgt2 penatkan...
 keje cam ni la.. ada ari2 penat..
ada ari2 rileks siot... sampai x tahu nak buat apa.. nak tido ke nak berfb..
tapi nak citer pasal semalam...
apa2 pon layan gambar mek ni dulu...

 mek bulan nih buat aku sgt2 geram..
sampai kuar ayag mata..
rasa cam nak cubit je...
tapi memandangkan pak dia ada sama..
kerja mencubit di postpone ke ari lain...
citer nya...
semlm balik dah la sampai 6.30 ptg...
asar dulu..pahtu kuar brg2 lam esbok..nak masak
tapi mandi dulu... masa mandi basuh baju sekolah k.long..
tgk ayam keras lagi.. ( nak masak nasi goreng )..
vacuum kereta plak.. kotor sgt.....
sambil2 jeling c.li yg dok sembang kat umah jiran..
tapi x pe lah dah kete kita... phm2 sdr...
masuk maghrib.. solat lu..
baru sinsing baju nak masak...
dlm dok kalut2 tu.. bulan buat hal...nak nenen..
.. .tapi c.li pujuk buat susu dan masuk dlm bilik...
bulan nak tido katanya..
aku sambil masak dok dgr la...
sat2 c.li dok nyanyi..
sat2 dgr gurau senda... depa 2 org neh..
sat2 dgr c.li dok ulit bulan..
senyap....
lega...
bulan dah tido ghupanya...
ghalit2 dok menggorengkan diri nasi..
terkejut... dgr sora bulan kat belakang...
x pa dia x tido tapi dia mai nga berlumuih satu badan,  abis baju2...
cium2...dah bulan buat hal dahh...

lari masuk bilik..
tgk2 pak dia yg lena... bukan anak dia...
tapi yg paling menyakitkan hati..
abis si bulan main nga aku punya set muka..
dah la mahal rm140.00 tuuu....
dah la kena paksa beli..
pakai pon baru 2 x...
yg penting bayar pon x lagi..
hutang..
sapa suruh try pakai...
x jadi x mau bayar.. ( lawakkasarnampak)

 
 


 tgk.. tinggal sesuku botol...

 bagi hangpa nampak clear...
mau x marah...
 bukan setakap muka dia je.. baju dia je..
nga kotak2 tempat aku boh keronsang pon dia pakai kan gak..
tau la tu utk putihkan muka...nampak j e warna itam terus kau calik ye bulan..



ni yg dia x dpt buka.. 
kalu dapat buka yg ni .. rasa2nya yg ni pon langsai..
aku nak calik byk2 pon sayam..
main sentuh2 camtu je..


takut2 pon mai nenen gak sampai tertido..
mak plak.. sambil bagi anak nenen sambil lap ayaq mata...

nasib masa kat pej petang  tu.. tertengok mak setan dera nak dia..
c.su upload kat fb..
dan la otak aku kawal perasaan marah... tapi kawal kat bulan la..
aku alih marah aku p kat c.li..
.. suruh jaga anak sat pon x bleh..
tapi baru nak "sennnnn"...... tengok2 c.li "tap" awal lagi.. ( read : sentap )
ingat2 aku yg merajuk kat dia.. boleh marah2 anjer...
tiba2 kawan tu balik yg marah aku...
kata aku suka letak barang merata2..
x jaga barang....
 pulakkkkkkk..... ni buat aku angin nehh..
dan2 aku diam.. bagi dia membebel..
laki mak ni... kalu bab bergaduh ... dia membebel lebih teruk dari aku...

hasilnya...
aku buat diam sampai pagi ni..
tapi tgk c.li cam kucing jatuh anak..
sat2 masuk bilik..sat2 masuk bilik...
nak tegur aku x berani.... 
hahhahahahhaha... kesian plak...
biasanya kami anak beranak nak kuar p keje/sekolah..
salam2cimolot2....
tapi pagi ni aku buat kat anak2 je..
kat pak dia...
masuk bilik air ... berak ... bagi lama sikit......

misi ni akan terbatal bila ada offer yg menarik cam..
" x pa la...abah ganti lain..."
atau
' nah amik duit ni abah tolong bayar kan"

settle....

sekian...

No comments:

Post a Comment