Thursday, February 14, 2013

sorry bos, punch card saya selalu merah..

 bos..
kalu nak marah..
jgn marah saya..
marah budak kat bawah neh...
dia selalu buat saya mai lewat kerja..
dia selalu buat kat b dia p lewat tadika...
dia mlm2 susah nak tido..
berbotol2 susu bagi pon x lena2 lagi...
bagi nenen pon x jalan...
mata terkebil2...
selalu dia tido pukul 12.00  keatas...
time neh x payah bagi nenen , x payah bagi susu.. dia  boleh lena..

masa kejut di pagi hari...
ni dah berkali2 panggil..








 dlm usaha nak p mandi...





 dok merayu2...juk, juk, juk....
padahal mandi pakai water heater... sejuk apa kependa..
suma gambar diatas ni makan masa  setengah jam...
lepas mandi .. nak siapkan dia...
sejam amik masa nak siapkan budak bulan neh...




 dlm dok hingaq kat dia...
dia paling byk shopping baju baru...
boleh kata tiap2 minggu ada je baju baru tuk dia...
al maklum... pejabat la dekat nga pasaraya billion...
tesco pon dekat je..
abis duet kat dia je..
kat kakak2 pon beli gak.. tapi dia yg lebih...



 bawa pacific.. ingat nak cari brg k.long..
tapi dok kalut kepung dia...
operasi di tunda lah..
x larat nak kepung dia dok ngemas..





 dok kalut amik barang dlm kotak..



 kak b....
la mia byk mengalah kat bulan...
kadang bila kita asyik marah bulan..
dia marah kita balik..." adik kecik lagi.. jgn marah dia"..

bila tgk bulan sepah barang... ada dua keadaan.:-
1) dia p tolong kemaskan.. takut aku marah bulan..
atau
2) dia masuk join sekali... senang dua2 aku marah...


tiga cahaya....
indahnya hidup ini...


sekian

No comments:

Post a Comment