Tuesday, August 28, 2012

boleh kah begini..

assalamulaikum...
petang ni ujan..
dah 3 ari dah start keja balik..
mood raye taun ni x berapa ada..
dan 
ingin berkata-kata, tapi hati masih sakit..
jika menulis jugak..
takut terkeluar kata-kata yg bisa,
jgn menulis jika otak masih tidak berfunsi dgn rasional..

biarkan..
nanti bila hati dah sejuk...
otak dah ok..
aku akan cerita kan ..
pasal cuti raye + cuti kawen c.su..
meriah..
sangat meriah..
brtambah-tambah meriah dgn cacian..
tapi  dalam hati saje..
boleh nak diluahkan..
tapi takut lepas ni..
aku yang x pijak tanah kelantan..

tapi x pa... 
janji suma dah settle..
Alhamdulillah  suma berjalan lancar..
walaupun ada gak yg nampaknya nak
mensabotaj kelancaran majlis..
tapi x berjaya..
sebab ALLAH itu maha kaya..

 nanti, nantilah aku cerita...
tapi pada pensabotaj2 ari tu nah aku tujukan 

 

                                Orang utan lagi bagus dari manusia


aku rasa ni pic paling bagus utk kamu...
walaupun aku tahu kamu2 tidak melihatnya ( mampus aku kalu ada yg lihat neh )
tapi ini yg selayaknya utk kamu...
 

No comments:

Post a Comment