Tuesday, August 14, 2012

rindu kak long.. pun boleh..

assalamulaikumm...
khamis lepas balik kg.. n c.su minta tinggal kan k.long kat kg jap.. sampai raye..
n aku kira ok la kan.. lagi pun x lama lagi c.su dah nak kawen...
jadi biarlah k.long manje2 nga dia.. 

tapi akhirnya..
aku yg ghindu gila kat sini...
terbayang2 wajah dia kat meja makan,,,
wajah dia yg selalu merengek nak tido bilik aku mlm2...
ghindunyaaaa....
makan pun x lalu dah neh...
x sabaq nak balik khamis neh.. nak jumpa dia...
telefon pun cam x puass je cakap nga dia ..

lepas neh,, aku x mau dah tinggal dia kat kg...
rasanya ni yg paling lama kami berpisah...
enam taun dia bersama-sama susah dan senang..
nangis kena marah or kena tibai pun .. masih lagi datang memelukku
nga erat sambil minta maaf....

mama ghindu la kat k.long sgt2...
bila k.long  x ada baru mama tau
cam na ghindu itu...
x dapat nak peluk erat2...
x dapat na gosok kepala k.long..
ghindunya...

tapi kerinduan aku ini masih ada lagi pertemuannya ( Insya'ALLAH )
bagaimana dgn kerinduan pada yg telah tiada...
terubatkah hanya melalui pelukan baju..
sentuhan di potret... 


Ya, ALLAH, murahkan rezeki kami,, pelihara kami dalam hidup ini dgn penuh keberkatan,
ya ALLAH,, panjangkan lah usia ku sehingga anak2 ku mampu berdikari sendiri,,
peliharalah dan lindungi lah anak2 ku dari segala bencana dunia dan akhirat..
kepada MU aku serahkan segalanya....

amin.....


 baru lepas cakap nga k.long yg sedang cat umah mek..
utk persiapan kawen c.su..

" pat, mu dera anak aku ye.."
 



 

 

No comments:

Post a Comment