Monday, April 22, 2013

bagi petua sikit....

sebenarnya ri ni sgt mengantuk..
semalam tidor pukul 3.30.pg.
sebab ari ni x dak org kat pej..
tadi dan aku membuta sat...

sebenarnya smlm punya semangat nak tido awal..
lepas balik mkn. 
sental baju sekolah k.long suma..
dan tgk i miss u... 
c.li siram pokok....
tiba2 c.din msj minta buat quotation..
on komputer sambil tidorkan mia nga bulan..
kena marah2 ugut.. baru lena..
tu pon dah dekat 11.30 mlm..
alih dgr suara sembang kat luar..
jenguk2.. c.li dok sembang nga geng setaman..
tu lah..
kalu c.li x kuar..
geng akan mai cari sampai umah..
aku buat x tau..je 
buat keje c.din... 
tiba2 dgr c.li tutup pintu n dgr motor kuar..
p mana?... terus call...
ghupa2nya x cukup sembang depan umah depa p sambung kedai makan..
padahl baru je balik dr makan...
minum2 katanya...
biasanya aku x tunggu..
lantak  dia lah..
tapi bila dah on komputer,, settle keje c.din..
p buka games..
tu yg kelaut aku punya semangat nak tido awal..
c.li balik pon pukul 1.00 pg..
aku buat x tau...kawan bawa mai mcm2..
sat2 ulur ayaq... sat2 ulur betik...
tapi aku x layan...
nak layan cam ner.. aku tgh pulun nak capai target...
nak pintas markah lama...
so semalam dah dpt pintas level ..
kalu dulu level 17 je..
semalam dah sampai level 19.

alah games jigsaw puzzle keretapi tu..
yg susun kotak dlm kete api bagi penuh..
kalu sapa besa main ni mesti pulun lah...
hahahhahahha.... sengal betul...
dapat main games lupa...
kadang2 bulan minta susu.. boleh kena tunggu sampai line keretapi abis...
aku mmg ketagih games ni..
jgn on komputer je..
kalu on.. mmg separuh ari boleh pulun...
target tu aku seniri yg buat..
aku seniri yg nak pintas..
bukan lawan nga sapa2 pon.. lawan diris eniri..
psiko betul...

bagi petua sikit cam ner bila on komputer,
aku x main games..
betul2 buat keje...susah2....

No comments:

Post a Comment