Monday, June 24, 2013

jatuh cinta sekali lagi..



boleh lagu tu,...
semalam ku bermimpi bertemu kekasih ati..
ewaahhhh...
cam bagus ye..
dok selongkar maaduu.com..
tgk citer when a man loves women..
aku suka la karektor jantan ni..
macho... cool...
 jantan aku dulu cam nilah...
ingat lagi masa pertama kali jumpa..
tahun 30 ogos 2008..

karektor jantan aku 
org dok sembang..
dia dok senyap perati org jah...
ajak bergambar x mau...
tapi bila budak2 basikal x larat nak kayuh basikal..
dia yg tukang tolak atau tarik ..
( termasuk aku ).
terus aku jatuh chenta kat dia...
sebab bg aku..
lelaki yg tak  byk cakap nampak bijak n cool..
dapat plak tinggi dan itam...
mr right betul...
Alhamdulillah...masih lagi jantan terbaik buat masa la...
walau karektor pendiam dah terhapus....

tapi
masalah sekarang..
aku dok terbayang n termimpi jantan kat bawah ni plak...
nak buat cam no tu...
insaf..insaf...
kalu nak tau cool ke tak jantan nih.. try tgk sdr citer tu..
mesti ada gak yg syok sdr...
hahahhaha.. 











aku suka versi yg serabut serabai...
 versi kat bawah ni x berapa berkenen sikit...




bab kata k.long...
"org itam itu kuat..
org yg putih itu lembik.."..



No comments:

Post a Comment