Tuesday, December 10, 2013

aku perempuan itu.. perempuan itu aku


pagi tadi c.li dah outstation balik..
katanya cuti 2 minggu, tapi di tarik balik coz ada function di pinang..

minggu lepas aku mmg syok gila kentang..
tak payah antar budak2 p umah mak ngasuh..
siap diri seniri n terus pecut p pej.
tengok jam pukul 8.00 pon rileks lagi kat umah.
dlm pukul 12.30 c.li dah call or mesej..
habaq tak yah beli apa.. dia dah masak..
ngehngehngeh..

tapi tu cerita minggu lepas la..
tapi tu lah.. manusia ni bila dia rasa senang sikit..
walau hanya seminggu, dia boleh lupa balik utk susah..
pagi ni bukan main lagi kalut pagi2 buta..
k.long ok.. tapi mia n bulan..
bulan aku salin pampers n tukar baju je..
kesian nak kejut..
lagi pon sampai umah mak ngasuh dia masih lena..
tak rasa bersalah sangat hantar anak yg belum mandi pagi..
tapi si mia .. aiishhh menguji kesabaran betul..

actually tu baru intro..
nah ni baru nak cerita bab isi...

punya kalut pagi tadi..
sampai part masuk dlm kereta n mulakan perjalanan nan indah..
baru terperasan ghupanya ..
aku tak pakai spender... di ulangi lupa nak pakai spender..
tapi pagi tadi aku tak gelak pon..
cuma sampai kat pejabat, bila dok sorang2 rasa cam eh bingai betul..
lepas tu gelak cam org tak betul..
spender tu benda wajib kot.. nak tido pon pakai..
n mula la aku flashback dr start aku bangkit tido..
sampai mcm mana aku dok lam kereta....
tapi memori aku tak boleh nak refresh..dah tua kot..
aku boleh perasan sbb c.bontot aku yg perasan..
nasib dia dan hantar signal ke otak...

nanti aku sambung balik isu spender nih..
nak p makan nasik jap..
dpt lauk kenduri, best..best..
sbb tak yah masak... ( itu je pointnya )



1 comment:

  1. Dasat nya...sib baik spender yg lupa..klu masuk keta driving baru sedar x pkai baju. ..yg tu lagi la haru...aida pikir apa buat apa smpi lupa

    ReplyDelete