Monday, December 23, 2013

sambung cerita lepas..

ingat tak aku pernah nak sambung cerita pasal spender..
bila aku baca n3  yg dua  tiga ari lepas..
ehh.. boleh  aku buat janji palsu kat sini ghupanya..
so tak mau di cop  munafik... mai kita sambung pasal cerita dulo2...
aku ni dah jadi spesis nenek2. suka benar ungkit cerita lama2..

tapi ni mmg cerita lama betul..
k.long tak wujud lagi n mungkin belum di proses..
 apatah lagi dua org  budak tu...

cerita aku, c.li n kereta proton lama kami,...
ni otw balik kelantan utk raye.. tapi lupa dah raye apa ..

masa dlm perjalan tu.
  kami berhenti kat perah ( perak ) sbb aku nak terkencing punya pasal..
habaq kat c.li punya la awal..
 tak dak eh dia nak berhenti ikut suka aku...mesti ikut piawai dia..
bahaya katanya...
yg aku ni dah terkemut2 tahan kencing....
elok2 je sampai kat hentian tapah..
berlari2 p toilet... ( lari2 manja je.... sambil kepit2)..
tapi tu la..... aku ni kan pesen kalut..
dlm dok jaga2 tu boleh terlupa plak bawak tisu utk lap...
last2 aku lap pakai spender tu..n aku pakai balik...
masuk dlm kereta.. mana nak selesa kan spender basah..
 n aku cakap kat c.li nak buka spender...
c.li ok je....terkial2 buka dlm kereta...n nga selamba je aku campak bawah kerusi aku..

n terus lupa .. beraya bagai kat kg.. hingga balik semula ke kedah...
siap p keje .. hingga la ari cuti. c.li bawak kereta p basuh..

balik dari basuh kereta tu.. tiba2 dia lontar bungkusan yg di balut dgn paper lama...
sambil membebel2 cara dia...tak cak na la... buat malu la...

aku ingat kan bungkusan apa2.. ghupa-ghupanya spender yg aku letak bawah kerusi dulu..
sumpah mmg aku lupa mati...

dia cerita..
masa dok lepak tunggu  basuh kereta..
ada budak tu amik paper n balut something..
dia ingat apa..tapi budak tu siap p bisik2 lagi dgn kawan2 dia..
n jeling2 c.li...
pas tu pakat2 dok sengeh2.. n sembang2 gelak kaw2..
c.li kata dia dah tak sedap ati dah...ada benda ghasanya ni..

settle basuh kereta n masuk je.. terus dia tgk apa yg budak tu letak kat atas kusyen..
balut nga paper lagi..
buka2 jaaa... terus dia blah dari kedai tu..

malu gila dia kata....
dia syak mesti budak2 tu dok kutuk dia buat projek dlm kereta..

aku yg mendengar ni.. hanya mampu sengih sambil tutup mulut jaa...
sbb mmg c.li marah.. hahahhaha...pengotoq dia kata...


tapi cerita kawan serumah aku masa sekolah dulu lagi syok..
kita orang bgn lewat pagi tu nak p sekolah...
dlm dok kalut2 tu 7.20 baru gerak...
 boleh masa dok tgh jalan2 ke sekolah..
baru terperasan salah sorang kawan aku pakai bra atas baju sekolah...
hahahhahaha mmg lawak giloo...
sbb masa tu kami sekolah arab, tudung adalah wajibun labuh tahap pinggang...
nasib masa kalut jalan tu dia rasa hangat n selak sikit tudung sekolah dia...
apalagi terperasan la coli dia kat luar..
kami bantai gelak sampai terduduk2...
aduhai ni pon gila boleh dok gelak sorang2..

mmg momen yg tak boleh lupa lahhh...
kau mampu pakai bra kat luar cam spiderman pakai spender kat luar..
kawan aku boleh... rileks je dia buka bra dia kat tepi jln dibantu oleh kami..
n pakai balik dlm toilet  kat sekolah...

kak chah kat mana sekarang.. rindu la kat kak chah...











No comments:

Post a Comment