Wednesday, May 16, 2012

assalamulaikum.....
ari ni sgt sejuk..n ujan yg lebat ..kat pej pun sejuk n air-cond..
cuaca cam  ni mewakili hati ku yg cool, tenang  xdak serabut apa2 ari nehh. easy going...kalu tiap2 ari cam nehh pun ok gak... bos ada le masuk sat..tapi tgk dia pun rileks je lagi...
neh baru 2 minggu nak kenal ati budi n fiil bos.... setakap la.. alhamdulillah  masih lagi terkawal...org putih kat under control....
first aku nak ucapkan selamat menyambut hari guru utuk suma pendidik... utk cikgu2.. jasa mu kan tetap ku kenang walau dimana jua kamu berada .....kerana kamulah aku berada disini dpt menaip patah-patah perkataan menjadi ayat2 yg bisa membuat org ceria dan sedih...walau aku tidak menjadi seperti mana yg aku inginkan sekurang2nya.. aku tidak menjadi seperti mana yg aku hindarkan......

hehehehhe... aku sebenarnya x mau dah tulis ayat2 yg kearah kejiwaan skit.. tapi x bleh nak lari gak drpd ayat sentimental cam tu...
x palah.. ari ni  nak crite pasal k.long pun dah pandai sambut ari guru.... semlm dia habaq kat abah dia, cikgu minta bawa makanan... dah lah c.li habaq lewat.. dan p 7-e je.. tu pun dah pukul 10.30mlm... tinggal k.long nga baby tgh lena p beli kek nga c.li n of coz adik fi ada sama.. x pa janji ada gak kek sebijik n swiss roll.. blh lah utk tahap tadika cam budak k.long tu...

tu budak mia x tau.. sbb dia  tdo smlm.... kalu dia sedar mesti dia kalut gak nak hadiah utk bagi kat cikgu dia... aku sdr pun x tau sapa cikgu dia.. kalu teka "cik nah ke cikgu baby"? mesti dia jwb bukannnnnn... mama niii... c.nah tu jaga baby, bukan cikgu baby....ooooo tau pun dia...

adik firas je bgn tadi p terkam plastik kek k.long...nasib dan tgk.. kalu x abis hancur...

apa-apapun anak ku dah pandai suma,, nak sambut itu dan ini..dah besaq dah... n jwbnya lagi kopak la beg duit aku nak kena simpan duit utk depa minta beli itu ini...

ok lah dah pklm 5.00 dah ni .. nak p tutup suma letrik2 yg dibuka..mesin fax, a.cond 3 4  biji.... 5.30 nak trus cabut p ambik k.long sekolahh.. bye assalamulaikummm...

No comments:

Post a Comment