Sunday, May 12, 2013

bergaduh nga mia...

jumaat malam..

ari jumaat lg baby garang sgt nga bulan..
pantang bulan ada dekat n sentuh brg dia...
dia lepuk adik dia...
mmg xlarat nak pesan..
"adik kecik lagi..adik kecik lagi..."..
tapi..
dia  mia ni buat x heran je..
maybe sbb bulan suka lepuk dia kot..
tapi
malam jumaat tu..
depan2 abah boleh dia p lepuk bulan..
tgk c.li dah marah...
marah betul2...( cli jarang marah anak )
..
sebelum c.li lepuk dia
baik aku buat dulu..
sbb aku akan sedih kalu tgk dia marah anak..
baik aku yg naik hantu..
x pa... aku redha kalu anak x suka aku..

tarik mia bawa masuk bilik belakang..
..meronta2 la kawan...

tutup pintu.. n lawan tarik pintu.. ( jahat gila mak dia )...
last2..
" mama... kalu nak kurung baby pon.. buka la lampu..."

waaa.... dan2 aku rasa hiba...
lepas tombol pintu...n tgk mia dok nangis teresak2..
" mama x sayang baby ke.. mama sayang adik sorang je ke...

terus mak dia neh amik peluk..
" mama sayang baby.. tapi baby x sayang mama...
baby suka buat mama marah"...

" baby x mau mama marah, baby x mau jadi anak derhaka...
baby nak minta maap kat adik..:

dan2 mak n anak berpeluk2 pelukkkan..
berdrama nak beranak...





terus dia p kat bulan yg tgh main kat ruang tamu..

" adik salam kakak... kalu x adik jadi adik derhaka.."...


plakkk..

No comments:

Post a Comment