Wednesday, May 15, 2013

hang memang bodoh...

baca dak kisah pelakon suam2 kuku yg dok bergaduh nga mak sdr..
aku walau apa pon tetap percaye kat mak dia..
mak tu beb..
setakap mak berleter..
marah..
maki...
halau dr rumah  40 x pon..

jgn ko aib kan mak kau..
cam mak ko lapaq duit ko sgt..
kalu dia mmg nak kan duit ko..
mmg patut lah kann...
dah dia besaqkan ko..
bagi ko pelajaran...
apa salah klu dia nak rasa jugak hasilnya..

dan ko pasal pa berkira sgt nga mak ko..
perempuan lain ko belanja abis2..
nga mak ko, ko boleh buat sidang akhbar..
dan cakap..
mak kau hanya nak duit ko...
nampak sgt kau ni bebal..
bodoh...
dapat kat aku..
budak ni lebam aku tibai nga hanger...

cukup la mak ko bagi kau hidup sampai besar ni..
apa salah ko bagi je duit ko yg ada..
lagi pon ko anak jantan...

n kau x pk ke..
mana ada mak nak anak dia melarat...
nak anak dia idup kucar kacir...
iri ati kat anak sdr....
ko x pk kan...

bodohlah ko nih..
bodoh..
geram nih...
bawa mai gak buak tu kat aku...
nak bagi makan selipar...

mintak2 lepas ni pelakon sekoq ni x dpt job..
selagi mak dia x maafkan dia..
jgn arap ko nak idup senang beb..
tidur malam pon x leh..
buat sidang akhbar..
nangis2 bagai..
minta simpati sapa?...
depa bukan boleh tolong ampunkan dosa ko kat mak ko..
..... 


sekian...
dpt gak sasaran tuk aku lepas marah...
dah la keje stress gila..
nak marah anak..
suma pandai bawa diri bila tgk muka mama cam jebon...

( legarasadidada)...




1 comment:

  1. Geram kannn....sy x bc pun gosip tu baca tajuk shj dah bt sakit hati..yg golpren bkn main lg...2x5=kuang ajo nya...tumpang sekaki melepas kn geram...hihi

    ReplyDelete