Sunday, May 26, 2013

mr zack n mrs in da house

sabtu lepas plan nga c.su nak ronda2 a.star..
c.su transit dr pinang ke k.lumpur..
mai jumpa kakak dia yg homel2 ni dulu...

plan bukan main hebat lg..
nak kuar pukul 10.00 pg...
n balik maghrib.. saje nak merayap sakan la konon...
x ado yo...
anak tinggal kat pak dia....
p mai..p mai.. dekat pkl 2 ptg  gak kuar...
yg syok tu...jln x sampai sejam dah seret kaki...
cakap kan main hebat lg...
pukul 5.30 dah ada kat umah...

p teman c.su cari baju pregnant....
dpt la 3 helai..
lepas tu p mcd...
huhuhuhu..
c.su tanya gak.." datang hati ko makan x bawa anak2"...
aku say: " datang".... kong ajor kannnn....
x dak lah lepas kita org ngap ..
 c.su tapau kan gak kat budak2 n bapak budak kat umah tu
aku?... mak gaji x masuk lg nak... sobsobsobsob...

 sila jamu mata....


 mak buyung....

 tetap maintain... walau bawak duoploh inggit je....


n ahad tu plak...
mak n pak ada kat umahhhhhh...
llallalallalla ( tolonglempengsedas)
syok eh mek n che ada kat kedah...
ritu call kata x jadi mai.. sbb anak serati dia baru menetas...
tapi dah rezeki anak dia kat kedah ni...jadi gak mai...

pagi ahad p pasar beli ikan.... beli daging..
sbb petang ahad baru mek sampai...
stok mek ada sini...

tgk2 depa lagi dasyat...
berkilo2 bawa ikan mai kat aku...
terkalih...
penuh esbok aku kat tempat beku...
tu pon kena letak bawah lagi...
rejeki2...


nah x lupa makanan feberet anak dia....
( sayangmekketat2 )

aku kalu balik kg..
bawak buah je... ( buahdada)...
lagi kuang ajor..
agak2 setengah jam nak sampai dah call mek tanya masak apa...
sampai2 salam lebih kurang... terus selongkar periuk belanga...
tapi kalu sampai pkl 2 pg... xbuat lah camtu...
sat lagi kepala aku mek aku serkup nga periuk dia...

sian c.su x dan jumpa mek..
x pa ada rezeki lain...


sekian...

No comments:

Post a Comment