Sunday, May 12, 2013

bufday laki bini..

wahh tajuk x hengat...
tapi mmg ye..
bufday  c.li 9 mei.. n aku 10 mei..

mmg sambut la..
kawen 12 taun pon... mmg aku paksa c.li ...
x pon mmg aku sambut bufday dia..
n dia akan balas balik...
wajib.....
hanya selebret bufday2 ini aje yg aku ada...



 ingat nak buat surprise kat cli..
khamis balik keje beli kek..
beli kek pon x habaq kat dia..
sampai umah masuk dulu tgk dia ada kat mana..
elok dok dlm bilik ayaq..
kuar amik n nak letak kat bilik belakang..
tup..tup..
sampai muka pintu xsiden nga dia..
hancusss my plan...

sambutan yg sgt simple...



 suap k.long...


 suap baby....


 suap bulan... tapi direject...
( hahahhaa c.li kena reject..)


 ni suap mama..

begitu lah c.li ..
apa2 makanan yg dia beli...
yg sedap2..
bagi kami makan dulu..
dia amik yg ujung2...
kadang kalu sikit..
aku x makan simpan untuk dia...
tapi aku kena marah balik...
oleh itu utk jadi isteri mithali baik kita ngap sampai abis...




 mee goreng beli...



 goreng ayam sgera... ayamas..

ganas c.dah... kan..
( tu bukan ganas tapi pemalas... jgn tiru aksi sy )..






n jumaat tu..
sambut bufday mama plak...
mia siap list lg nak p mana..

" sapa nak p kfc angkat tgn "

angkat la depa 3 3 org.. kesian...

" kalu x jadi kfc,, kita p macd ye ma...."
amboi......
tghari abah x dan balik jumaat..
dok asyik zikir..
mcd.. mcd...
sakit telinga....ehhh


 last2 p mcd....
sebenarnya dah lama x masuk mcd..
boikot katanya...
betul..
lepas palestin bergolak dulu..
aku x masuk mcd dah...
tapi
anak punya pasal...terpaksa ( terpaksa la sgttt...)..

niatkan saje..
di mcd anak melayu dan islam pon dok cari makan kat situ..

 makan pon gitu2 je....
saje bawa anak main2 n ronda2 pacific..


hadiah...
ada!..
ni haa...



/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/









c.dah beli jam tgn je..
murah je,,,,
x sampai seratus ponn...

bukan c.li belanja..
tapi c.dah bayar seniri..
hadiah tuk diri seniri..
lepas tu c.li dok kutuk2..


"  kesian mama..bufday abah mama kuar duit,
bufday mama pon , mama kuar duit"..

lepas tu dia gelak.. syok sbb dpt kenakan aku..


padahal...
dia tak tau...
keta aku, bulan ni aku x p bayar lagi...
siap la ujung bulan ni..
aku minta duit gaji  dia tuk p bayar duit kete....
bank nak call2 pon call la...
janji ujung bulan ni aku dpt pekena dia balik...


hahahhahahhahah..... gelak setonnnnn......

No comments:

Post a Comment