Sunday, November 10, 2013

matahari kami...




"tgh rileks2..syaza panggil dr bilik air..
 ghupanya dia cabut gigi sendiri lagi..
 termasuk yg ni dah 4x dia cabut seniri gigi dia... 
subhanaALLAH anak ini x pernah menyusahkan aku... 
bila demam diam n terbaring saje..
 x pernah merengek2... 
kita plak yg rungsing...
 nak apa2 tanya dulu kita ada duit ke tidak.
. padahal brg yg dia nak hanya seringgit dua..
 alhamdulillah ALLAH benar2 menjaga anak yatim ini dr menyusahkan aku.
. apalagi org lain..
 exam akhir tahun walau dpt tempat ke 5 dan hanya cemerlang dlm mate..
 aku tetap bangga.. aku n.cli tetap sama2 hadir kesekolah...
 Wan Ruslie kita jaga amanah ALLAh ini elok2 ya..
 walau jarang ada yg bertanya khabar tentang dia.."..


ni aku letak kat wall fb..
tapi takut kata aku jiwang karat plak.. 
so aku buang di fb n letak je kat sini..
kerana aku benar2 bersyukur punya anak ini..
jika ada sikit karenah..
itu adalah signal yg dia perlukan perhatian kita..
dan aku cuba sebaik mungkin melayani karenah dia...

No comments:

Post a Comment