Friday, February 7, 2014

muhasabah diri..

dua minggu lepas ada satu musibat menimpa diri ku..
nak cerita dari A to Z rasa cam panjang sgt..
tapi memang penuh musibatun  betul la..
dalam penuh sendu kau mai datang rumah aku..
cerita masalah kau laki bini..
sampai aku rasa mmg kesian sungguh..
rupanya2 nasihat aku bg makan diri ku balik..

haishhh la.. manusia..manusia..

the part of my life dah zero ...
nak keluar rumah pun dah rasa malas.. 
tapi yg buat angkara tu masih elok bebas lepas menghirup udara segar..
aku yg terfitnah ni.. berkurung dlm rumah...

boleh aku yg cantik bab puteri hang li po ni di jadikan kambing hitam
 kau laki bini..

malas nak cerita panjang2...
bab kata gp, dia nak jadi kerang ari tu...
eh, tiba2 aku boleh rasa mmg aku nak jadi blender lah..
boleh aku kisar2 kau sampai lumat..
lepas tu bagi ikan puyu belakang rumah aku makan...









2 comments:

  1. Besa ahhh...sy dlu prna kna jiran yg senteng..d tuduh d pitnah..walhal kita x bt pn..pjg cerita..mls nak igt...tp satu saja kita pegang..jgn ssh kn idup org..insyaallah idup kita x ssh...sepa yg ssh kn idup org..idup nya x lancar..percaya la..dlm diam dia mngalami byk halangan...kita sabar sj byk2...

    ReplyDelete
  2. Jadi blender kau kena blender bawang. Bapak tak best weh

    ReplyDelete