Saturday, June 2, 2012

assalamualaikum...

hari yg agak kelam kelibut sikit n cuaca pun agak panas...

pagi tadi bangkit tdo dah awal... n dan lagi panaskan mehun sup semalam buat breakfast... ..n tup2 dah nak bertolak... start keta x mau idup maaa.... aduiiii... start2 lagi, ash keta ni memang dlm mood cuti lagi... nak buat camner eik?.... p umah lis, nasib baik laki dia x p keje lagi.. lis dok kira soh amik keta dia.. aku keta besaq2 ni alahan skit... plus keta org.. kalu keta c.li dlu pun aku malas nak bawak, takut xcident,, ni keta org lagi la aku x mau... n tiba2 datang si shahril mpv...hehehhehehe.. apalagi.. kena la budak nehhh... " shahril!, Tolong tolak kereta kak sat,".. cam tu lah ayat ku... muka dah peluh dah nehh, nga si baby tu pun dok meraung2 dlm keta mcm aku nak tinggalkan dia p makan angin kat hawaii... ( sbgai hadia kena gak cubitan manja kat paha dia, terus masuk dlm  keta yg x idup tu.. ).....
n keta ni dan2 idup bila kena sentuhan tangan sihahril.. amboi kau puan. kancil ( puan la, sbb kancil ni  keta aku punya,, hahahhaha ) galak ehh.. mentang2 c.li x dak kau buat mereyang nga jantan lain ye...... tapi x pa janji kau x moody je.. kalu x aku kena amik cuti  la.... n aku tau la kau nak bateri baru kan?.. ari tu lagi kau minta tapi aku x layan.. malah aku p boh lagi ayaq kat kau... siannya kau,,,, ( nanti aku tulis pasal kau ye puan kancil... berapa beruntungnya kau dok nga aku.. )hahahhaha...

ok nak sambung buat keje sat... nak buat gaji..depa nehh dok kalut dah tu..termasuk nga yg  dok tgh menaip tuptaptuptap nehhh.........9 nak p beli bateri baru kat puan kancil.

wassalam....

No comments:

Post a Comment