Tuesday, October 1, 2013

demam berganti2..

minggu lepas k.long demam n mia..
lepas depa ok.. dah pekena mak pak abis beratus2..
sambung dgn mak dia plak..
khamis ritu aku demam..
tapi aku demam mana kecoh2..
c.li tetap boleh p tahan burung lagi...
abis2 aku telan panadol je..
nasib x  melarat sgt sabtu dah ok...
tapi masa demam c.li ajak p makan ok je bgn dgn sejuk2 ketaq2.....
semangkuk tomyam abis...
 n 
 semalam bulan n pak dia demam...
tapi bulan demam x mcm mia n k.long..
depa tu demam nak kita dok sapu ayaq kat bdn,...
kena pakai cool fever tak berhenti2...
bulan demam telan ubat terus nak tido je..
kita pegang nak jelun ayaq kat kepala tak mau..
boh cool fever kat dahi tak mau..

ari ni bulan dah rasa ok sikit...
tapi pak dia demam ko melarat...
smlm function samapi 3.3. pagi..
function bufday datuk kp..
pagi tadi exam... petang ni lena... 
tak best kan.. kalu c.li demam..
sunyi sepi jaa... umah..
budak2 pon dok setepek kat pak dia yg lena...
 tadi dah pakat2 tolong pijak belakang...
bulan pijak kaki..

jeless aku...
aku demam dok kelubung lam selimut tak dak sapa mai jenguk..
sob..sob..sob...

 
 
 

No comments:

Post a Comment