Tuesday, August 20, 2013

janji tak ditepati....

masa posa ritu dah janji..
lepas raye nak masak kat umah tuk dinner..
lunch sah2 mmg x sempat...
tapi kesudahnya janji tinggal janji...
nasib lee berjanji nga diri seniri..
lepas raye sampai la  2 x baru masak nasi kat umah..
jumaat n sabtu ritu.. 
itu pon nasib c.li x dak..

pompuan x sedar diri dah makin gomuk...
lepas makan baru nyesal balik..
padan muka sapa suruh makan mlm sgt..
tapi kan...  last aku makan nasi yg ada lauk2 bagai tu..
adalah ari sabtu ritu..
clap..clap..clap..( tepuk tuk seniri2 )

tapi aku hentam lain2 benda, cukup2..
ahad petang makan mee goreng..
isnin mee tomyam + nasi goreng 3 sudu c.li suap..
malam ni ratah ayam goreng singgit seketul beli kat p.malam..
singgit seketul tapi beli sampai sepuluh hinggit..
agak2 aku makan berapa ketul..
malaih nak kira...
n ada lee  pagi tadi bfast nasi goreng rm1.50..
sikit je..
agak membina tak utk org yg nak kurus cam aku..
c.li kata maybe makin gomuk..
aku rasa x kot...
arap2 masa raye aji nanti  berat dah turun sikit...
kita tgk camnerr...










alkisahnya dua beranak ni..
mula2 bergurau x henti2..
last2 bergaduh...
hampeh...
gambar mia merajuk x  amik...
sebab aku pon kecik ati dah ngak pak budak nehh..
suka2 je marah...
dia yg start gurau..
bila anak dah terover sikit..
terus marah plak..
ingatkan nak mogok marah sampai sudah,..
tapi bila tomyam sampai.. terus x jadi..

kedai makan thai..
alih2 sini je pon aku selalu lepak tuk dinner....


ni k.long punya..
tapi segala sayur mayur mak dia amik..
anak dia x suka..
dlm dok kutip sayur tu mak dia selip gak udang n sotong ..
anak dia x tau.. ngehngehngehh...




sekian...

No comments:

Post a Comment