Saturday, August 24, 2013

kat umah kami dah ada penghasut a.ka. tukang cucuk..


semalam marah bulan...
sebabb main bedak...
dan2 p ngadu kat abah..
"mama cubit,,, mama cubit...."
dapat kat abah plak..
" tu laaa.... aabah dah kata.. mama bukan sayang adik ponn..
abah sorang je sayang adik.."..

tambah melalak la budak bulan tu..
padahal sakit x tara mana ponn. 
eksyen je lebihh..

ari tu mia nangis gak kena marah..
 (sebab :lupa..)..
lari p kat abah..
si abah.. terus amik kesempatan..
" syyyy..syyy jgn nangis.. abah ada..
mama mmg cam tu suka marah2 baby..
x sayang baby lew tu."..

cabukkk..  betul..
suka melaga2 kan aku nga anak2..
k.long je cerdik..
x termakan dek rayuan abah...
k.long slalu kata.
" mama marah, tu tanda mama sayang.. "..

bulan n mia la eksyen sgt nga aku.
sikit2 pak dia..
aku marah sikit ngadu kat pak dia..
tu la akibat c.li x kuar out station  masa posa ritu
n lepas raye ritu dia kuar 4 ari je..
tapi bila lama2 kat umah ni ada plak masalah baru..
budak2 tu of coz naik lemak berganda2..
dah tepu dah aku rasa lemak depa neh...


tapi x pa, 29hb ni dia kuar g ipoh n kl.
balik awal bulan  9.. date x pasti lagi..


semalam aku dah gelak dah kat mia..
dah habaq dah kat dia abah nak kuar  keje ..

" abah x dak lepas ni  xtau la baby dok nga mama"..
ari2 mama nak cubit baby "..


hahhahahah ( gelak jahat..)





No comments:

Post a Comment