Wednesday, August 28, 2013

senama regangkan otot..

pg kelmarin nak p keje..
pakai seluar itam ..
lama dah x pakai seluar ni..
tgk2 dah ketat sgt kat perut..
terus rasa mmg betul la aku ni dah gemuk...( rasa baru ).
n balik keje cakap kat c.li aku dah gemuk...
dan2 dia  ajak p mydin beli tali skipping..
sebab katanya aku boleh melompat2 lam umah cam  monyet  ...
( x leee dia cakap gopa tu kat aku..)

n balik terus buat lompat tu..
dapat 10x je.. mengah cheq...
 n ari ni up lagi 50x..
terus kuar peluh merembes2..
dan2 rasa cam dah kurus...
yg k.long plak..
dok gelak...
sebab katanya perut aku bergoyang2 ( goyang u perut ai yg kiut itu ) 

tapi sebab dah rasa kurus..
lepas maghrib terus hemtam..
1)kek gula hangus...
2) kopok lekor
3) ngap triffle..
4) nasi sambil suap anak2...
5) sambil taip ent3 neh makan maggi...

c.li x dak ada function mlm nehh..
messnight pegawai katanya..
maklumlah laki gue ahli muiziikkk ....

No comments:

Post a Comment