Tuesday, September 17, 2013

banjir at office..

boleh tadi 
kat pejabat banjir...
aku tertido n bila aku sedar banjir melimpah ruah..
air naik sampai ke betis..
jenuh aku kepung x bagi masuk bilik boss..
berpeluh-peluh..
n last2 aku buka pintu office n pergi kaunter depan ..
boleh plak kering kontang..
heran aku pasal apa air dlm pej aku setakap betis ..
tiba2 tak mengalir ke depan..
jadi cam ais batu...
n tiba2 ada sorang budak lelaki mai dr surau..
tolong nak lap...air...
baru nak beramah mesra..
nak berkenalan..
tiba2 telefon bunyi...

huhhh... sedar2.. air  meleleh kat surat habaq..
la mimpi lagi ghupanya....
mehmehmehmeh..
gara2 tido kat pejabat berbungkus nga cardigan..
kaki luncur masuk celah meja..
sedap ya amat..

ok bye.. nak binding sat .. bos nak la, la,, gak..

No comments:

Post a Comment