Saturday, September 7, 2013

kembali normal..

cam org mabuk cinta sebab buka blog hanya boleh tulis tajuk saje..
nak taip en3 tak dapat..
aku yg blur pasal ipad ke atau pon ipad tu yg harus bunuh diri seniri..

start dr khamis aku dok usha ipad nak layan fb n blog..
fb boleh gagah lah..dpt gak tgk..
walau kecik2 tapi semangat berfb punya pasal..no hal..
tu tak masuk kes berebut nga bulan lagi..
sedang2 dok layan fb terus dia rampas..
terkulat-kulat mata tgk ipad dah x dak kat tgn..

cerita cam kesian kan..
mmg kesain pon..
laptop aku rosak dah lama..
minta c.li antar repair dok nanti2..
n sebelum ni aku x kisah sgt sebab ada komputer..
tapi bukan aku punya..
itu komputer pej lama..
lepas aku berhenti nga syarikat balqhis decoration taun lepas...
bos kat sana still nak aku buat keje perkeranian n akaun tuk dia..
jadi dia bg komputer dia wak balik umah.
n minggu lepas..
anak sulung dia nak takeover tempat aku..
jadi komputer tu dia  minta balik..
jadi sekali lagi aku terkulat2 sambil lap meja komputer..
haiyahhh..
apa punya nasib maa...

sekarang aku kena buat amukan atau godaan supaya c.li cepat2 p repair laptop tu.
walau aku x tulis blog ari2 tapi aku suka baca blog org..
suka nau nak tau xtvt blogger2..
ni cara jaga tepi kain versi urban... ngehngehngeh...


c.li kata mama peace..
terus aku wak muka cam gini..
dpt kat dia boleh dia kata " padam muka, gambar hodoh"..
"padan muka, ok, padam muka.."..!
rsa cam nak cakar je muka dia..
dasar mat skema..
nak gambar cantik2 je.. control macho konon..



No comments:

Post a Comment