Thursday, September 12, 2013

usaha untuk mengecilkan saiz.... badan..


lepas raye ritu kann.
mulut asyik nak makan jee..
seluar pakat2 ketat suma..
citer kat c.li..
( maaf kawan aku c.li je dek non ye..)
c.li tanya nak continue herbalife ke..
terus geleng kepala..
herbalife mmg bagus..
masalahnya aku yg x berapa bagus tang disiplin tu..
n tak mau minum air byk sgt2..
x kuasa nak p toilett....
aku nak yg aku boleh makan.. sambil aku boleh kurus..
canner tuh..
 la dinner x amik nasi dah..
tapi amik meehun sup....
tapi bila tiga mlm berturut2
aku tapau meehun tu..
tgk cam anak2 dah muak..
c.li pon dah start cari roti bila pikul 12.30 mlm..
lapar lettew..


 ni pinggan aku..
jgn main2  mmg tekad nak kurus neh..

 k.long tgh layan ..
dia suka bab2 boh makanan kat orang neh..
yg ni tapau masak balik keje..
lepas maghrib panaskan n tambah bhn2 dlm sup kosong tu..
yg ke 3 x idang depa mai jenguk meja makan.. terus blah..
naik kembung perut nak menghabiskan beehun sup yg di tapau utk 3 org makan..




n kelmarin aku b.fast nasi goreng..
maka lunch tu beli laksa..


tapi sakit jiwa beli, bila  buka2 tgk telur dia bukan main kecik lagi..
aku makan laksa mmg telur byk..
x berapa nak lalu makan laksa cam tu je..




ccannotgo. deh..

n ronda2 nga cli kat guardian..
x tau nak p mana dah..
asal masuk guardian nak p cari kapas muka..
last2 c.li offer beli tea neh...



 tapi citer teh ni lagi dasyat pada herbalife..
lepas minum perut asyik meragam.. nak  mem^&*(. 

x tau sampai bila nak abis..
c.li beli yg kotak besar n dpt hadiah satu kotak kecik neh..
kotak kecik bawak mai pej.
kotak besar ada kat umah..

rasa2 cam x mau minum..
tapi takut..
herbalife ritu pon makan x abis..
simpan2.. lama masuk angin...
ujung2 buang jugak..

yg ni x tau berapa ari nak bertahan..
yg pasti nak kena cari alasan kukuh kalu x mau minum...
nak lari dr kerap masuk toilet.
dpt lagi haru siap pakej sakit perut memulas2..
yg boleh kata nak buka pintu toilet pon x menyempat2...


sekian..






No comments:

Post a Comment