Sunday, September 15, 2013

perut asyik bergegar jee..

tgh taip en3 neh..
aku x abis2 lagi senyum sampai telinga..
tadi dah gelak sorang2 sampai bergegar perut2,,,
haku sgt suke..
tau dak aku tgh taip en3 neh pakai laptop..
yess...
laptop yg aku kata rosak sejak tahun lepas...
seingat aku dlm bulan ogos 2012 gitu..
lepas tu buat x kisah sbb ada pc boss kat umah..
n bila pc balik kat tuan dia.. mengagau  tgk blog or fb  pakai ipad budak2..
sedih okeh...
sebab sambil  tgk fb sambil berebut nga bulan..
si bulan tu bukan boleh aku pegang ipad..
nanti dia mai nak..nak... pakej nga menjerit terus..
 lama dah mintak c.li p repair lappy neh...
tapi dia buat dak,,
n jumaat ritu minta lagi dia hantar kat kawan dia..
x layan lagi..

n tadi tgh syok2 dok berblog.. rileks je ipad tu  jem..
salam x bagi apa tak bagi terus diam..
tal larat nak ketuk...
n tiba2 teringat nak on laptop neh..
hajat hati nak kelebet2 je..
mana tau boleh plak buka...
lalallalalalal...
tak sat dah berfb,,,
n ni tgh buat en3...
syok meh..
jgn dia buat prangai dah lahh...


terus try up upload pic yg ada lam lappy neh..
 
 k.long di pantai irama..
dari umah lam 15 minit je..


 olololllo... anak mama tecik2..
la dah besar dah... anak mama..
may be 10 taun lg.. nangis tgk pic neh..
sebab suma anak dah tumbuh bulu suma dahhh...
huwaa....

 mia n k.long mmg akrab..


 k.longgg.. sayang anak mama....



 si cubby gue..
ari2 dok bergaduh nga dia...
suka sgt makan...


geramnya tgk dia masa nehh..

sekian...
lepas ni.. asyik berblog pulak....
kekekkekeke...suke..suke...



No comments:

Post a Comment