Tuesday, September 10, 2013

cerita abah mereka.....


alang2 meng up kan laki seniri..
mai kita sambung pasal en.manggis neh..
 dia masuk pdrm tahun 1997..
masa tu aku tingkatan 6 rendah..
sebab kami kawan dr sekolah ..jadi aku tau lee...
yg lawak nya  
 masa dia kat pulapol aku ada gak p melawat dia..
p dah la mlm... n suma sama tinggi..
sama gelap..
masa dia tgh beratur ramai nak p kantin tu... aku hanya cam telinga je..
ahahhahahhahaha... 
telinga c.li kan capang..
so bila rambut pendek  ( suma pelatih botak..)
hanya telinga lah yg dpt dicam pon ..
terus panggil.. yg abg ipar dia n kawan2 lain dok jenguk2 cari mana dia...

tapi la telinga dia dah x nampak capang sgt sebab dia dah gemuk..
dului kurus kedekingg..
dapat kat aku nahhh.. gemuk terus..
lepas tamat latihan kami lost contact..
aku fokus stpm..
n jumpa balik bila aku dpt uum kat sintok..
gupanya dia sembunyi kat kedah...hehehe..
jadi polis tapi bahagian Pancaragam..
ok la kann.... keje x bahaya sgt,...
tapi mencabar bab nak kena hafal note2 muzik..
mncabar tang kuar outstation..
mencabar tang x cukup duit nak bayar hotel..
itu je la... tapi time terdesak..
bantuan depa tetap di tagih.. cam ngundi ritu..
gantung sat saksafon...



ni cilok dr fb kawan dia..
c.li ada fb tapi la aku yg sign in.. hehehhe..
dia hanya tgk dr belakang je..



saxsafon c.li yg tgh..
dulu2 rajin gak dia bawak balik saxsafon ni  kat umah..
nak cuci ke nak repair sikit2 ke..
nak part yg paling best bila dia testing..
boleh la buat permintaan main lagu apa yg kita nak..
n aku feeling2 menari n dia tiup saxsafon...
tapi dulu rasa cam comel je bila pusing2..
ye la tgh kurus kan..
kalu pusing sekarang.. rasa tertukar kot nga dugong ..
n la dia x bawa balik dah saksafon kat umah..
byk sgt kepocci...
sat lagi x pasal nak kena ganti..
dah brg tu mahal weeiii...



ni pon amik dr fb kawan dia...
main cilok2 je..

ok sekian sessi meriakkan laki seniri...
nanti ada masa aku nak buat
sessi mengutuk lak..
sebab c.li ni pon dlm dok baik2..
ada gak perangai dia yg menjengkel kan aku...
biasa la manusia mana pernah sempurnakennn...

sekian..
hehehehhe.. agak2 buruk x perangai nak buat en3 burukkan laki seniri..
......


No comments:

Post a Comment