Tuesday, September 25, 2012

x dak keje...

assalamulaikum..
ujan lebat betul ari ni..
nasib masa lunch tadi ok skit..
aku redah je..


ni namanya en3 xdak kheje...
boleh main2 plak masa keje.
 ni sebenarnya test h.set baru.
lepas ni meninbum la aku boh gambar dlm blog..
x pa esok2 anak2 boleh tgk..

ni namanya posing ss..
syok sendiriii......




bukti  kejantanan  kerajinan, c.li kat dapur..
aku masuk fb pic nih..
ada gak yg kata c.li kena cucuk tali...

x dak maknanya der...
suami gue mmgnye.. rajenn gittew...
kalu dia ada kat umah mmg dia amat ringan tulang bantu aku ..
masak je yg dia kurenn skit..
kalu bab lain tip top...
Alhamdulillahhh...




ni h.set lama aku... 
h.set ni hadiah dari rakan sekerja dulu 
sbb aku tolong dia settlekan kerja dia..
n h.set ni yg jadi penyelamat jika h.set yg aku pakai rosak
atau basah di cicah dlm milo, air teh,
atau dibasuh dlm mesin basuh automatik, ( diputernye2 berkali2 )
kira h.set tuk standby for the emengency case.

sbb aku ni kan clumsy.. so kena ada la standbye atau back up.
tapi semalam h.set ni dah dipos kan ke kg dah..
sbb h.set mek aku telah dirampas secara paksa oleh matne sikeling tuh...

kesian h.set aku neh sbb kena tinggal dok kat kg,
mesti lepas ni dia akan selalu kelemasan 
( mek suka simpan h.set dlm poket baju dlm ) 
baju dlm ada poket ? apa motifnya ?....

hahahhaha... teringat lawak betul,
dulu kalau minta duit kat mek, 
n dia kata x dak duit,
terus je aku raba tetek dia nak tau betul ke tidak dia cakap tu..
kalu ada keras2 cam beg duit kecik tuh ada la tu..
x pun kalu dia dok ghenyeh sambil pegang tgn aku...
maknanya ada duit..
tapi kalu aku baru je sua tgn nak raba n dia marah dan potpet potpet..
 minta duit, minta duit..
silap besar la..
baik aku belah cepat2 sebelum dia paksa aku p
 tanam sayur nga dia kat belakang umah...
ok selingan ..


h.set ni aku pos ari isnin ari tu
selasa dah sampai...
tapi esok petang ( khamis ) baru eda nak p hantar kat mek
ghindunya nak kecek nga mek..
lepas balik dari cuti raye ari tu mana sembang lagi...
cepat da, antar h,set tu..
gue rindu banget same mek gue nehhh...

.


ok la nak p try2 buat keje sat nohhhh....

sekian, en3 bengong hari rabu...

No comments:

Post a Comment