Thursday, September 6, 2012

bulan dizombiekannya

assalamualaikum....
ari ni ujan dr pagi sampai ke petang...
kat pej pun x dak apa benda..
 maybe masing2 dah jadi lembab sebab ujan...
n aku kat pej ni pun settle benda skit2 lepas tu...
 tgk fb, n tgk fb, n tgk fb... hehehhe
minta2 mrs x tau aku ada blog neh..
yg aku ada fb tu dia tau.. n siap add lagi... 
dia add sdr... apa punya brutal la my boss..



apa-apa pun kita layan la gambar anak2 nehhh..
la mcm2 dah perangai depa 3 owang neh..
nnnn yg syok bulan dah blh join kakaknya..
tapi bulan selalu gak la jadi mangsa depa...

yg permainan baby n kak long yg terbaru n terkini kat umah la..
depa 2 org neh main lari2 mcm ada hantu kejar..
n pandai la depa panggil hantu tu zombie.. 
n part yg paling best tu zombie tu adalah bulann..
si bulan plak  dia x tau dia telah dizombiekan oleh kakak2nya..

depa 2 org neh first lari dlm umah sama2 masuk bilik depan.. 
lari p bilik belakang plak... n of coz la bulan tertinggal kat belakang... 
jadi bila bulan dah tertinggal atau sengaja depa tinggal start la depa nampak bulan depa akan jerit..
" lariiiiiiiii.. zombie datang!.... 
n bulan ni akan sengih lari p kat depa,, dan depa ni akan lari plak p bilik lain...
kecoh umah2...
tapi aku perasan bulan ni confius la gak.. 
sbb, pasal apa bila dia datang depa neh.. lari dari dia...
sian..bulannn...
sampai satu tahap dia berhenti kat dapur n cam dok pk..
so aku ambik bulan n xplain kat dia..

" adik tau dak, depa tu panggil adik zombie, zombie tu hantu,,,
depa main lari2 dr hantu.. n adik la yg dihantukan depa neh.".

sebenarnya aku x tau bulan neh. phm ke x apa yg aku cakap sebb lepas tu dia dok kalut mengelupuq minta aku lepas sbb dok syok nak p cari depa yg tgh sembunyi kat bilik depan...
lantak la kau bulan phm ke idak... janji jgn kacau mama nak buat keje..


 tgk pic kat atas cam bulan di buli  baby...
 tapi sbenarnya n selalunya baby yg selalu di dera bulan..
iye la.. tgh syok dok melukis bagai... tiba2 ketupppp... bulan ketuk nga gitar mainannya..
meraung baby..
tgh syok dok tgk tv.. tiba2 dassss... kena tibai nga hanger kat belakang...
meraung gak... dah la baby kaki ghiau....

 zombie yg x berapa nak ngeri....



 kak long pengikut je.... 
kalu dia yg start dulu apa2 game mesti aku sound..
 sbb dia kan dah besar...
n dia neh jenis yg suci gitu,,,
akal dia selalu yg baik2 je...
n
n

n

n

n

n

n

n

n

n






ini dia bos.. apa2 game yg pelik mesti dia yg start....
cam game main air dlm bilik ayaq...
game main syampo..
game tumpahkan bedak atas lantai n buat luncur...

akal dia mmg pjg...


ok lah nak balik dulu... p amik budak 3 org ni plak...

No comments:

Post a Comment