Wednesday, September 19, 2012

mimpi apakah ini...

assalamulaikum...
wahhh...bkn main tajuk cam tu....
c.dah mimpi apa smlm ye...
haahhaha x dak saje je... 
tapi ada la smlm mimpi yg ntah apa-apa ntah...
boleh p mimpi mat bangla mana ntah nak bagi duit kat aku,,, dia tunjuk sekeping not rm 80.00 n paksa aku ambik duit tu, bila aku kata nanti suami aku marah, dia paksa gak, sampai aku kena lari n dia pun ligan gak sambil kata :' rosidahhhh, rosidahhhh,,,, saya kasi duit, ambik laaaa ini duit, buat beli uuu punya skirt,,,, ". mampus mat bangla ni, bagi duit semata2 nak aku beli skirt,,.

n tiba2 sedar,,,, cam terpikir gak mana ada duit sekeping not rrm80.00 c.dah oiiiii...! cam hampes mimpi...

kalu mimpi arjun rampai syok la gak...

 
                                                       oh my hero..... bila nak mai jumpa cheqq ......






mimpi tu mungkin sebab ada rasa marah n geram n sedih sikit semlm kat bulan....
ni geram x abis lagi ni.. bulan la mmg tgh kreatif n ada-ada je peel  dia yg buat kita rasa cam nak marah, 
nak nangis pun ada...
citernyo smlm lepas masak bagai, aku p mandi, n nak dijadikan citer aku letak la spek mata ku kat atas almari baby, mmg dri depan dia x akan sampai nak capai spek tu, tapi disebabkan "kekreatifan" mama dia ni.. belah belakang almari tu katil bujang k.long... ( design la kunun x bagi org nampak anak dara tdo dlm bilik...katil lindung balik lemari).

so lepas mandi masuk bilik, n then c.li mai ketuk pintu bilik n tunjuk kat aku spek ku yg dah terkehel liuk naik atas dah... dan2 air mata ku laju, spek tu aku baru buat bulan 7 ari tu, baru 3 bln pakai spek ni.. yg lama pun dia bagi terkehel gak,, sampai x leh guna...dah la dlm 4 jenis design spek yg pernah aku pakai yg ni paling selesa,,  
n yg paling aku geram.....dia mai panjat katil landing kat atas katil n tepuk2 bantal sambil kata:

bulan: mama, mama,  bom,bom,bom,... 
( ni ayat yg aku selalu guna bila ajak dia tdo ) n now ayat tu dia guna kat aku balik,
bila aku p baring kat situ ...

bulan: neng, neng ( minta nenen sambil gelak2 selak baju aku.. )

aku mmg tgh kecewa,,,, tapi bila tgk mata dia yg kelip kelap sambil dok menenen tu.. tiba2 aku rasa sedih, aku geram dia, tapi aku x mampu nak sakitkan dia, aku marah dia tapi aku x mampu nak jerkah dia...
tapi hati aku benar2 sedih, aku tutup muka aku nga bantal sambil menangis,,, ( sambil2 berdoa n pasang telinga kot kot ada suara ghaib kata;"x pa laaaa mama, nanti esok kita p buat spek lain, kita cari sama mcm tu ," ).x ada ok... sampai aku rasa nak terlena dah...
last2 bila  si bulan dah abis menenen aku p makan nasi kat dapur, aku kunyah kuat2, sambil hembus2 nafas cam baru lepas lari marathon....



sekian, ( rehat sat lagi nak p kedai spek, nak p kedai spek, )

No comments:

Post a Comment