Monday, October 1, 2012

cerita si anjing


tadi p umah bos hantar dokumen...
sampai2 depan umah dia buka pintu keta.. 
terus dgr anjing mnyalak kuat gila.. 
lama plak tu...
aku masuk keta balik.. sementara tunggu mrs buka pagar... 
tinjau2 nampak la seekor anjing kat umah depan umah bos..
cececece...
mmg dasar anjing...
padahal berbelas x dah hang tgk aku...
aku tgk hang..
kadang aku siap p parking depan umah hang pun
hang buat tak tau je..
ari ni mentang2 mentang tuan hang ada dok
siram pokok kat depan tu...
hang buat2 rajin kerja nooo...

pandai plak tu... sambil dok salak2 aku ,, pusing2 kepala tgk tuan dia..

kununnya nak habaq kata ada org luar la , 

piraahhh...
 dasar si anjing.. makan bodek...
aku tau la spesis hang..
kalu kat flat polis dulu2 byk gila anjing..
sampai 5 6 ekor sekali jalan..
anjing2 tu tuan dia lepas malam2 suruh jaga umah...
dia jaga la sat.. lepas tu bila tuan dia lena
dia pun cari geng la...
tu yg sampai satu geng 5 6 ekor tu..
pah tu bila jalan ramai2 mula la berlagak..
nampak kucing pun buat2 gertak...

poyo si anjing  neh..
nanti bila2 aku p umah bos aku nak tgk dia salak x masa tuan dia x ada..

tu yg org dok kata anjing ni mmg cerdik...


No comments:

Post a Comment