Wednesday, October 24, 2012

sudah ditangan...

assalamulaikum..
phm tak tajuk nt3 aku ..
sudah ditangan kat sini bukan aku dah selesai bagi penampor kat sapo2 ye..
aku ni mana penah tangan2kan org..
tapi adalah skit2 tangankan anak2..
tu pon sbb aku tak mau depa plak  jadi si tanggang..

ditgn kat sini adelehhhh...
kerna ini..
sudah jadi hak milik aku..
tapi sampai bila2 pon selagi benda ni wujud nama dia tetap
" pinggan yg c.li beli kat langkawi.."
duit c.li .
c.li beli..
aku cuma situkang minta je..
x sukeeee...

apa-pun agak puas ati la 
nak lagi puas ati biar c.dah p sdr n kelebet sdr kat
idaman suri tu...of coz hati c.dah lebih puas, lebih besaq hati...
nak2 c.li yg tolong bayarkan lagi...










tgk kotak luuu..
suma ada 4 je.. pinggan makan 4, piring 4, cawan 4,
set ni tuk org baru kawen boleh lahh..
c.li, bab beli brg mmg perasan sokmo cam baru kawen,
beli kusi, nak yg kecik2 je..
beli carpet nak yg kecik2 je...
dulo2 boleh lah bah,....
skrg mana cukup..

pinggang ni x cukup satu..
kami ada lima..
yg lagi sorang tu nak makan dlm apa..
boh dlm periuk...
si bulan boleh kot....hehhehehe





ok x... boleh lah kennnn....
ni pinggan lauk, tapi tuk mkn pon cam ni gak..

atas tu mangkuk




cawan.... cute k..
jgn kata x cute,,,
smlm aku buat muncung skit je mulut..
dah ada org tanya x suka ke, kalu x suka abah nak jual balik..
ada org lain berkenan...

berani u c.li nak jual balik..
nanti i hidang nasi kat u boh dlm besen....
pakai sekali harung terus...nasi, kuah, lauk n sudah makan terus basuh tgn dlm tu..
jimat skit..dpor pun x berkecah... 

sekian.

plate belum rasmi lagi.... smlm x masak..
tgk mlm nehh..


No comments:

Post a Comment