Sunday, October 21, 2012

gila bola...aku?..tidak...

assalamulaikum..
petang ni tiba2 ujan..
pagi tadi hot...
cuaca sekarang dah tak menetu..
aku  x tau la..
mcmna ahli kaji cuaca nak ramal cuaca la..
pening agaknya..
tak pun ada dah yg sewel...
itu la.. kalu pandai2 nak ramal..
ingat dia nujum?...

1st nak ucap  tahniah kat TRW sbb dapat bawak balik
piala Malaysia...
sebalik hinaan..
di sebalik pengulas sukan yg bias...
masa kelantan lawan selangor aku dah perasan si H$%&#^
asyik dok ulas pasal selangor je...
siap boleh tersasul lagi selangor dpt goll...
nasib dan kata "maaf kan saya "

semalam c.li p tgk bola umah kawan dia..
kat taman tu jugak..
yg kelakarnya..
kawan dia ni org perak..
tapi dia yg over xcited..
siap bawa tv kuar umah lagi, letak depan poch kete..
n call. cli berkali2 ajak tgk bola ...

aku tgk tv3 adnan sempit..
tapi dah pesan kat c.li.. kalu kelantan menang call..
sbb nak tumpang selebrete sama ..
kalu kalah dok diam..jgn call.
 tapi masa tgh iron baju...
x konsotret  gila ..
last2 tgk gak bola...
masa gol  2 sama tu..
n masa tambahan..
x bleh iron baju debar..
tgn nak iron baju pun terketar2..

alamak aku jadi gila bola ke...
x dak ahhh ..
cuma x mau dgr kelantan kalah je..

mia ,..abah dia dah umpan nga cd burney..
so dia x kacau aku tgk bola..
lagi pun mia  xboleh tgk bola..
kalu kita sokong kelantan dia mesti akan sokong pihak lawan..
ari tu kami suma pakat tgk kelantan lawan selangor..
boleh dia dok jerit n sorak selangor!... selangor!
kena hahh...
dia ore kelante basuh pinggan sambil pakai baju trw.
semangat gila..
bukan setakap dia je ada..
utk aku n k.long n baby pun dia beli sama....
nasib kat bula x dak saiz ...kalu dak dia beli gak rasanya...
pah tu paksa aku pakai sama2 p mydin..
x payahhh.....
pakai la dia nga anak2 dara dia...
 
 
 nah letak logo skit..
kasi naik semangat...




No comments:

Post a Comment