Tuesday, October 23, 2012

menanti ketibaan....

assalamulaikum...
pagi ni hot... n tenang je...
kete kat jalan pun x byk sgt bunyi...
may be ramai org dok kat umah tgh buat persiapan raye aji lusa kot..

petang ni c.li balik dr langkawi...minta2 balik nga selamat..
n bawa balik barang yg aku pesan..
hahahha......
 sebenarnya ari ni ada sikit xcited 
nanti kepulangan kekasih ati..
bukan ghindu.....no no no no..
selalu sgt kena tinggal, hati dah tepu..dah x rasa rindu2 dah...
sbb p pun x lama..
ahad p . n hari ni dah balik..4 ari je...
baju yg dia pakai sabtu lepas pun belum basuh lagi... 

sebelum ni, kalu dia kuar o.station ke langkawi..
hanya coklat tuk anak2 je..
yg lain2 jgn harap..lagi pun c.li bukan pandai sgt membelinya..

tapi oleh kerana ( ayat x mau2)
dia ada sikit buat salah sama itu punya bini..
maka bini telah mengepau dia supaya  beli brg.
 kalu x jgn harap dia nak tanya solan camni,
c.li : " mama, ada nak pesan apa2 dak"..
x ada ok... x ada diulangi..
dia p cam tu dia balik ponn camtu..
tapi bila dia tanya je smlm... laju selajunya aku jawab ,
nakkkkkk....

tapi sebelum tu nak citer dulu perangai c.li bila kuar o.station..
dia amat susah nak call bini dia neh, waktu siang...
yg dia tau pkl 10.00 mlm dia call. ( tau la selalu on duty time nih )..

ahad 
.. sampai sana je dia mesej..
n malam tu, aku call2 x dapat..
lepas tu dia call balik.. kebetulan aku tgh mandi..
lari kuar amik telefon. tgk ada 2 miss call..
aku call balik.. terus x angkat2..
dia tak tau kat sebelah aku,dok beratur siap2, 3 org budak nak take time sembang nga dia..
k.long siap susun dah.. mama 5 minit, lepas tu k.long, lepas tu baby, lepas tu adik fi sat.
atur je laaaa.... tapi yg lama tetap mama...ololooooo..
call masih x angkat2....suhu darah dah naik dah...biaq p..
dlm pkl 12 mlm baru dpt...
dia kuar tahan pukat u...
p keje dan lagi kuar tahan pukat kat laut nu...
x pala.... 

hari isnin 
 dok kat pej. tghri (dia ada latihan belah pagi je )
call x angkat gak.n masuk v.mail....
n tiba2 kawan dia msj. h.set cli rosak. x bleh nak call kuar n antar msj..
 pulakkk... aku rasa ni mesti kes h.set dia kena air.....
ptg tu try call dah dpt. dia dah repair ..
n mlm call sbb anak2 nak sembang..
call2 x angkat plak.. berkali2 call..
msj fendi balik. cli p mana...kawan dia balas..
" dia p tahan pukat"..
ooooooo......ni dah lebey dah nehh..
ati sgt2 membara...x apa lah habaq kat k.long abah keje..
esok lah kita call dia...

ari selasa.
tghari call, sbb smlm x dan sembang,, 
call x angkat..
2.ptg call lagi ... x angkat..
 pkl 4.00 ptg call... x angkat...
balik keje... dlm pkl 6.00 call..x angkat...
hati sudah mendidih.. 
x kan p tahan pukat lagi...siang2 ari plak...
 lepas org azan magereb try call...x angkat..
hei!  c.li  x kan org dok azan kamu masih dok tahan pukat.... 
kamu jadi hanti air eh..
last2 call  p.wan tanya c.li p mana.....p.wan ni tido sebilik nga dia...
tidoooo gupanya laki aku nehh....... dr tghari sampai kemaghrib dia bantai tidooo...
suma benda x buat.. solat, makan...suma x dak..
mengantuk gara2 tahan pukat 2 mlm berturut2.. pagi plak keje...
mau x letih....
dpt sembang je ( melalui h.set p.wan )..
terus aku ayat laaa.... awaq dia  x tido sampai bangkit keje pagi rabu tu.
dah la janji nak p b.in duit mengasuh anak2 x p jugak..
di bantainya tido... 
lepas tu ... dia call balik... sembang2 lebey kurengg..
ada la dia habaq nak singgah kat idaman suri... 
saje je ayat nak pujuk aku,,,
cam tak tau.... 
buat2 tanya boleh,  nak kirim apa...
 hahhahah kan dah kirim dah... 

nak tau aku kirim apa...
kirim beli plate je ponnn.
tu pon nak kecoh bagai...

tapi plate yg aku order ni spesellll....
yg cam hotel pakai tu.... putih xdak corak..
pahtu x nak yg bulat,,, nak yg bersegi2 x ponn yg petak 4 segi tuh.. 
cam nih...

 
ehsan p.cik google...
plate je ye..
makanan tidakkk.....
 
n aku google2 lagi...
nak cari lagi pinggan design lain2..
tapi ditunjuknya ku gambar pinggan nehh...


/


/



/



/



/




/



/



/





/



/



/



/




/





/



/


oiiiii......
 ni bukan pinggan,
ni buah pinggang...
p.cik google mmg laaa...saje je dengki....
abaikan punggung tu...itu bukan c.li punya.....

 
 

No comments:

Post a Comment