Monday, October 22, 2012

leslie chung punya pasal...

assalamulaikum.....
pagi ni mai keje... ngantuk2..
ni leslie punya pasal lah...

hajat ati nak tido awal..boleh bangkit awal skit..kunci jam 6.00 pagi...
basuh baju, pagi esok boleh jemur2 baju...k.long dr awal lagi dah lena..
belum pkl 8.00 tengok  dia dok landing elok kat ruang tamu... 
bulan nga baby jgn harap nak tido... baby dah lena awal kat umah cik nah  tadi..
bulan selagi x pekene nenen mana  dia nak tido...
tgk jam dah dekat pukul 10.00 mlm...
buka tv bilik depa kebetulan dok tgh nak tayang citer cina..
nah dia bagi leslie chun plak malam nehh..
 my ex berlakon...rindu lah plak kat sicina mati nehhh.

tv nehh mmg dengki nga ai tau...
ai dah siap2 set dlm kepala nak tido awai..dia sengaja p tayang my ex mlm neh..
harus lah kena tgk..kalu x tau tak pa..ni dah tau.. sat lagi jadi rindu-rinduan...
layan gakkkk... siap nga berairmata lagi bila tgk dia sedihh...
last2 pkl 12.00 gak baru boleh lena nga aman dan damai...
tapi semalam mimpi..tapi bukan mimpi kat leslie nehh..
mimpi gaduh nga mek kat kg nuuu...
hishhh... org tua ni marah ke kecik ati aku x dpt balik raye haji..
harus telefon ptg neh tanya apa citer yg marah sgt smlm...
mesti dia terkejut if aku buat intro.

aku:  " wak po mek marah ko orang smlm"..
 hahahha.. pah tu dia mesti akan kata bila?...
n buat2 ayat mcm dia x pernah marah aku...
padahallllll........ selaluuuuu...
tapi tulah aku tetap syang dia, x kecik ati ponnn...
dulu kalu aku diam  bila kena marah bukan merajuk,,
 tapi malas baso ( mcm malas nak fikir giteww )..

citer pasal leslie neh..
ni kegilaan masa remaja dulo2 ...
aku penah remaja... ahhh cam x caye je...
bila imbas2 byk gak memori indah zaman remaja aku dulu..
zaman pakat2 berebut pilih hero cina..
ingat lagi geng2 aku.. kebetulan dapat nama pak yg sama
aku ( rosidah zakaria.) + leslie chung, lizan ( zalizan zakaria ) + alan tam. 
ada ( nurul syuhada zakaria ) + andy lau
sorang je  lain halimah yusof...aku x ingat siapa yg dia neh pilih..
kami 4 org ni bengong2 skit.... limah kurang bengong skit sbb dia ala2 gadis ayu...la dia jadi ustazah kat melaka nuu..
dlm 4 org ni aku yg paling semiskin...
pah tu depa dok dlm kawasan pekan skit pekan tawang..
jadi depa nih la yg dok beli majalah atau depa amik tang mana majalah2 cam urtv tu
jika ada gambar hero kami, potong n tampal dlm buku, buku tu kami buat sdr... ala2 album.
tapi aku selalu dpt yg x elok lah...lagi pun aku sekolah agama arab..
x bleh nak tunjuk depan2 kegilaan nehh..
kami undertable je...
hahahha cam kongsi gelap dgr...

n  ada gak gambar tu aku boh dlm album aku.. sapa la masih ada lagi aku simpan ...
 masa leslie mati bunuh diri tu .. aku terkejut sedey... n mcm x bleh terima...
aku gunting  keratan akhbar tu n simpan dlm album...
aku gosok2 keratan tu,, betul,ke org yg buat hidup aku happy dah mati...
sedih woooo...
dia sumber inspirasi  utk aku gembira..cam cinta jarak jauh..
hanya boleh baca citer pasal dia, gosok2 gambar dia..
nak beli cd... masa tu cd x ada lagi,, 
nak beli tape video dia,,,
mana aku nak jolok video tu...
kat umah aku x ada benda2 alah2 tu...

kalu ada cite cina..
kadang berebut tv gak nga org2 dlm umah,,, 
terutama kalu c.jah ada...
rela bergaduh ... 

bila leslie mati
lama2 aku jatuh cinta kat citer hindi plak... 
gara2 citer dil hai tumharaa
aku minat arjun rampai...

tapi x segila manalah..x ada potong2 gambar bagai..mungkin faktor usia..
atau x ada geng yg sekepala...nak share minat nga c.li...
jgn doww.....

tapi leslie tetap my ex...
admirer dia sampai bila2.....
dalam diam... lah
kalu buat gila sekarang..
mau terkejut anak2 tuhhh...
smlm ponnn bila aku buat2 menjerit bila tgk citer 
a better tomorrow..yg leslie kuar tu
baby nga si bulan ..
 dah buat muka cam haremmmm...
ishhh depa neh x bleh tgk aku sukahati...
jeleesss.......
kalu depa riang ria  x pa...

 sekian...






ini lah my ex.... wahh taste x mau2........








No comments:

Post a Comment