Wednesday, December 19, 2012

apa-apa aje..

assalamulaikum..
betul2 busy ari neh..
cuaca pon redup,, jadi buat keje adalah sgt slow dan romantik...
mampu dok kat pej bersila dlm kerusi pakai cardigan n taip dokumen..
sambil menguap pat belas x dlm masa 2 minit..


minggu ni bawa budak 2 org mai office.. sbb c.nah busy..
iyelah dah la anak satu2nya..
pahtu adik beradik suma kat serawak nu..
sekurang2ny aku bawa budak2 ni..
 kurang la sikit beban dia nak buat suma benda kat umah nu..


sempena kakak kawen ni..
mia jadi pengapit kecik..
jadi aku n abah dia siapkan lah sikit2..
budak ni... 
tapi jenuh gak cari baju ..
mia ni dia cerewet sikit..
aku tunjuk gaun kat pacific boleh dia tak mau..
tapi nasib baik gak..
seratus lebey tu...
lepas tu baw ap tesco..
sebab perasan ada kedai kat bawah ada dok jual gaun..
tapi x elok amna pon.. harga je yg mahal..

last2 bawa p kamdar..
tunjuk kat dia n sambil bodek sikit2...
nasib dia setuju..


 taraaa..
cantik x saya,...
jgn kak siti cancel dah le ye...
kawan tiap2 ari nak try....



 balik umah dua org perempuan ni nak gak...
sebenarnya k.long kat kamdar lagi dia nak..
tapi tunggu bufday dia lah nak beli pon..
harga dah la agak mahal gak..


tapi balik umah..
bulan buat amukan histeria dia nak pakai...
nak tak nak kena bagi pakai gak..
dan yg susahnya nak bagi dia bukak balik..
teriak2...
nga abah dia boleh lah..
nga aku... jgn arap...
mesti aku yg menang kann...


 sebelum p k.l c.li dah settle baju n kasut mia dah..
nanti x kelam kabut sgt..



 peminat k.teow kungfu..
licin dia makan..
tapi setelah ditolak sayur, bawang, udang, ayam ,
tinggalnya k.teow saja..
byk mana kat kedai makan..

 muka heppy setelah hasil gosokan berjaya...
tunggu apa hasilnya..



 hasil gosokan mia di sokong plak gosokan aku..
c.li beli menatang ni kat anak dia...
boring balik je dr kl.. dok nanyi kat telinga
cam radio buruk.. nak ipad, nak ipad...




 cam ni pon boleh budak neh..



 budak rajen..
x bleh kata apa dah..









taraaaa..
ini dia hasil gosokan aku..
gosok + ayat power sikit...
akhirnya membuahkan hasil...



dapat gak jadi ahli..
beli utk satu bulan terus...
pejam mata je c.li nak kuarkan duet...
sebelum aku x kisah sgt berat badan aku naik ke tak..
aku pon perasan baju2 dah agak sendat, seluar dah ketat skit..
tapi cinta hati kata x pa, x pa,
makan ma, makan ma,..
mama gemuk pon abah sayang..
maka aku terleka disitu...
hinggalah terjadinya satu kejadian pada waktu malam...
nak tau tak apa sebab boleh aku makan herba life neh..

citernya...

ada la satu malam tu..
dah lewat malam dah.. 
tapi tak tau pukul berapa..
tiba-tiba rasa geli kat perut...
mata aku x buka lagi..dan rasa cam pelik je..
kat perut aku neh...

buka2 mata tu dia..
tengok bulan dok nganga-nganga cari puting nenen...
mata dia tak bukak tapi mulut dia dok muncung2 jari puting x jumpa...
mana nak jumpa dah kat situ isi perut.. bukan tetek..
bulan neh mmg buat malu aku je...
bolh dia tertukar perut nga tetek aku yg gebu nehh...
x bleh jadi...
tu yg aku buat amukan gosok jgn x gosok kat c.li tu...

bukan malu kat org lain..
iyelah org lain mana nak nampak kan..
tapi malu kat sibulan neh...
\apa lah...


sekian...

No comments:

Post a Comment