Monday, December 3, 2012

k.long yg berani...


assalamualaikum...

..rasa cam lama gilo x update blog..
story byk.
tapi masa x dan..
busy le katekennn...

sebenarnya nak story pasal k.long ..
minggu lepas ari rabu balik keje..
tgk pelik je  mukla k.long..
tgk2 baru perasan gigi atas dia dah tercabut..
gigi tu mmg goyang dah pon..
cuma tunggu nak bawa p cabut kat klinik ..
yg bawah p cabut kat klinik... dia nangis...
dan nak bawa p sekali lagi dia x mau p dah..
jadi gigi dia kat bawah xcantik la sikit..
yg atas tu, tunggu dia ok je n biar bagi goyang byk skit..
tuptup tercabut sudey..
citernya dia makan asikrim..
kebas kot sbb sejuk..
tarik2 plastik aiskrim.. tercabut nga gigi sekali.....
ok la kan kira berani la tu...
tq aiskrim.. sbb memudahkan keje aku..



utk morg sakit gigi..
ngada2.... 







ni citer dia kena marah kat aku sebab buat sepah mainan..
tapi yg syok tu, tulis surat bukan dia kata dia sayang aku,,
tapi dia paksa aku sayang dia...
cehh cam x tau dia punya spin tu...




nahh... surat balasan dari aku...
haahhaha....



1 comment: