Tuesday, December 4, 2012

purse baru...

ni en3 last ari ni..
kelmarin . masa lunch saje jln2 masuk billion..
nak amik angin sejuk..
tapi boleh aku p kat org buat sale beg..
terjebak la secara x sngaja...

beli gak..
tapi offer la..
lepas beli baru rasa gigil tgn sbb cam na aku nak xplain kat c.li
padahal dia mmg tau aku ni jenis suka beli purse..
aku nga c.li mmg kontra pasal purse-wallet ni..
aku asyik tukar purse...
dan dia plak selagi x lunyai wallet  dia, selagi tu dia x tukar..
masa kat office dah tukar suma brg2 dah masuk dlm purse baru ni..
hhehehhe xcited terlebih..
sambil2 dok pk cari akal cam na. nak habaq kat dia..

tapi, itu lah jalan penyelesaian sentiasa ada kalu bab2 menghabiskan duit neh..
balik keje petang tu.. aku singgah makan kat kedai..
call c.li dan dia pon datang...
makan la kita org anak beranak nehh..
dan bila masa nak bayar... ghupa2nya k.long yg perasan..
( k.long mmg akan sentiasa perasan apa yg aku baru beli... )
k.long : wah, mama beli beg baru bah..
mama: hehehehe murah je....offer..
( takut2, sambil mata tgk c.li..)
k.long : mama beli kat mana ?..
mama: mana ada, kawan mama bagi lah...

abis kat situ lah ayat dia... 
dan aku hulur gak kat c.li buat2 tanya betul ke 
kulit ori atau budak sales tu tipu...
padahal mmg aku tanya abis-abisan kat budak yg jual beg neh..

c.li belek2 dan kata kulit ori,, pasti dia bagi balik kat aku tanpa tanya harga..

syukur.... dan tanpa banyak soal.. aku belanja dari makan sampai minum, x payah share2 bayar...
x cukup nga tu.. tanya lagi nak bungkus ke tak..
x cukup lagi, bagi servis baik plak smlm... ( ehhh... ada kena mengena ke )

sekian,,



 purse yg ke berapa ntah..







 tgk harga mmg mahal..
tapi ada offer..tu yg amik tu..



tapi dia punya bau kulit tu kuat sgt..
maybe bila pakai lama2. dia hilang kot bau tu...


hati byk suka...
padahal... ari ni nak kena bayar r.tax keta..
huwaaa......



No comments:

Post a Comment