Sunday, December 9, 2012

c.li dan berus gigi..


assalamulaikum..
petang ahad yg sweet dan redup..
ni aku nak story pasal c.li dan berus gigi..
lawak pon ada geli pon ada...

alkisahnya dlm bilik air belakang 
lama dah.. ada la satu berus gigi x pakai..
aku pon x tau berus gigi sapo..
maybe ada saudara mara yg bertandang dulo tertinggal kot..
so aku pon guna la berus gigi tu 
untuk sental daki-daki dan segala kekotoran kat celah-celah yg sempit..
berus gigi tu warna oren..

dan khamis lepas masa nak mandi kan bulan aku pon masuk bilik air..
jeng,, jeng,, jeng,,
kebetulan c.li tgh berus gigi..
terus aku terkejut..
aku: bah, tu berus gigi yg mama buat sental sink..
c.li : eh, ni berus gigi abah yg dok guna selalu tu..
aku : ish, ada plak, lama dah mama guna utk tonyoh lantai nga sink.

dan c.li buat dek je,,,
kalu aku rasanya dah muntah la, la tu gak..
lepas tu aku terus tgk dlm kolah yg x guna..
ghupanya berus gigi yg aku selalu guna ada kat situ..
tapi sebelum nih .. aku amik terus berus gigi yg warna oren kat atas sink tu..
tapi aku diamkan aje..sambil jeling. cli yg tgk syok menyental gigi dia..
takuittt.....

 sapa suruh letak berus gigi merata2..
aku letak gelas elok2 dia p letak bawah..



 dapatkan sudut yg cerah.. dan kolah yg aku x guna tu utk letak mcm2..
kat dlm kolah ni lah berus gigi yg sepatutnya aku guna buat sental daki..




nahhh sama.. 
jgn salah kan aku ye..
cuma salah aku, aku terlupa berus gigi tu aku letak dlm kolah...
dan aku rembat berus gigi c.li yg dia letak merata2..

tengah tulis ni aku rasa loya dah..
sbb hanya aku yg tau celah mana aku gosokkan berus tu...

geli..
tapi x sampai hati plak nak suruh c.li kumur nga clorox...
bah elok u p o.station lama2..
biar neutral balik apa yg masuk dlm mulut u...
x sanggup i nak hadap... ouwwwsss..

No comments:

Post a Comment