Thursday, January 17, 2013

bufday k.long


assalamulaikum.....
saje nak boh gambar masa sambut bufday k.long..
biasanya kami sambut secara kecil-kecilan saja.. 
kami sekeluarga...
yg penting k.long ada moment2 indah n ada gambar dia sambut bufday..
bufday 2 tahun kamera biasa.. yg guna kodak je..
tapi x pa sebab aku dah buat satu buku biografi utk dia..
pasal kehidupan dia..
sambut bufday..
first sekolah...
dan In shaa ALLAh..
jika dipanjangkan umur..
buku tu aku akan bagi masa umur dia 21 tahun...















ni bufday masa umur dia 3 tahun 
tarikh 8/1/2009
sambut kat taman di menara alor star..












ni sambut kat sekolah k.long farhani...
abah yg penyayang..
apa-apa pon aku makan dulooo....
8/1/2010









  ni sambut kat stadium tepi playground...
pada 8/1/2011. masa ni tgh sarat mengandung kat firas,
 24/1/2011 aku bersalin kan firas..



pic bufday 6 tahun ada dlm lap top lagi..
l.top dah jem.. nak kena p repair....






ni bufday yg ke 7...
dah tujuh dia bersama- sama kami...
terima kasih ALLAH..
memberi aku pinjaman yg amat bermakna ini...




yg ke tujuh ni saje, buat besar-besaran sikit..
dia pon dah besar..
zaman kanak2 dia semakin berlalu...
takut lepas2 neh.. dia malu nak sambut bufday cam gaya budak2..

maybe lepas neh..
dia akan sambut bufday nga kawan2..
sambut kat kfc, mcd ke...
jadi sementara dia tidak berkawan neh..
sambut lah...hepi2kan zaman kanak2 dia...


sekian..























No comments:

Post a Comment