Monday, January 28, 2013

cerita kasut...

 assalamulaikum...
ni leeee kasut yg c.li belanja tu..
sbb dia tau aku tgh cari kasut tertutup..
jalan pacific terjumpa kasut ni...
dan dia hadiahkan...
dia tak tahu aku dah beli dah...
camner aku nak citer nehh...
takut,, takut....
bagi idea skit camner nak bagitau kat laki cheq neh,...
tu la pasal beli barang tak habaq kat suami..
tido mlm pon  x lena dah...
baru beli kasut.... sembunyi2..menggigil2 takut...
x beli benda yg mahal2 lagi tu....
nak kata , aku ni bini solehah...
jauh panggang dari api...
tapi bab beli barang ni... baju ke.. apa2 lah yg aku punya..
aku mmg takut sikit... habaq dulu baru beli x pa..
tapi tang bab anak2.. aku berani dan x kisah....
camner tuh...?


 
 




ok tak?..
cantikkan...
tu pasal aku x mampu nak tolak bila  c.li offer nak belanja tu...
lajuuuuu je cakap... boleh2... sambil sengih2...
lupa dah kasut yg belum pakai yg disorokkan di pejabat tu...




tapak kuren sikit...tapi ok ....







 ari ni baru rasmi kasut baru...
nampak  stokin aku.. kelakar... pakai sekali ni je lah..
cam minaci plak... pakai stokin kuning...


selesa okehhh.... 
tup tap tup tap.... nga confindennn nyee....
baru laa c.dah x jatuh depan org lagi...
kalu x asyik terpeleok je kejenya...
nak2 lagi kalu jln depan org ramai...
brg  clumsy......nak wak camner... cheq redhooo...


sekian...

No comments:

Post a Comment