Thursday, January 3, 2013

bulan di tahun 2013


 sebagai permulaan tahun 2013..
kita layan pic bulan




 ni bukan dia tgh gelak ye..
ni dia tgh menjerit marah kat baby..
pasal apa ntah..
bab marah kat org no.1



 3 ari lepas..

 dok senyap ingat kan lena .. ghupa2 tgh mekup..
abis sebatang eye liner liqued aku...



petang kelmarin..
 panjat pagar nak kuar..
tapi balik dah dekat pukul 7.00...
mmg x bleh kuar bawa dia ronda2..
dan2 nak buka mangga sdr...

bukan dia ikut baby ye..
baby yg ikut dia...
sebab kalu baby yg mula dulu.. mg cari nahas ng aku le....


semalam punya keje...


sebenarnya rasa nak mennagis je ...
tgk eye syadow aku jadi cam neh...
dah le dia pakai ..
lepas tu dia korek2 isi dia.....
letak atas meja kopi kat luar..
pah tu dia tenyeh2 kan nga tgn dia..
kesian eyesyadow aku tersiksa dapat kat bulan..
aku?... marah?..
berasap..asap...
tapi dia boleh sengeh...manja...
bila tanya..
" sapa buat neh'
dengan bangga dia jawab
"dikkkk"...

No comments:

Post a Comment