Thursday, January 17, 2013

mengetih bersama anak2...


 maaf la ye..
 kalu pic ni menghiasi muka depan en3  kali neh..
sebab tahap kegatalan 2 laki bini ni sekarang terlalu over...
jgn bulan dpt adik dah leee...

ati byk suka.. sbb c.li ada kat umah..
bulan januari ni dia kalut nga bufday sultan kedah..
so lama la dia berkg kat umah...
aku?... suka sgt2..
byk keje umah aku dah kurang..

1) basuh pinggan- x ada sbb x masak..
 ( c.li selalu ajak makan luar----->sebab anak ajak dia makan kat luar-----
----> anak ajak makan kat luar sebab mama bisik kat anak ajak abah makan kat luar --->
---->abah ajak mama------> mama buat2 x mau p.. ( padahal ati sukeee gilaaa )...
hahahhahahahhaa.... kesian c.li....

2) basuh baju sekolah anak..
aku beli baju sekolah k.long 4 pasang..
senang selasa baru basuh suma... dan ada lagi sepasang utk pakai rabu..
dan mlm rabu iron lain utk khamis..
dpt kat c.li tiap2 ari dia nak mandi, dia sental baju n kasut k.long..
x pa aku lagi suka.... ati manyak suka....

3) hantar k.long sekolah...
pagi2 la dia yg hantarkan..malah dia yg siapkan k.long ... dia siapkan k.long lagi kemas drpd aku..
sebelum pakai tudung.. ikat rambut kemas2... aku x dak ah..cincai..
siap suruh aku letak jarum yg ada warna lagi kat tudung...
kalu bulan bangkit awal.. nga bulan sekali dia hantar...
of coz dia yg mandikan...
mia tetap nga aku...
dia bangkit tidoq lambat sikit...
 

 

seamlam p sala classic je..
depa syok mai sini sbb ada buai ada gelongsor..
makan sikit je.. main byk...

 perbezaan yg ketara...
camner aku boleh gilakan mamat neh..
tapi aku byk rasa, aku ni telah dibomohkan si mamat ni.
ayat poyo...
 
 kena paksa abiskan makanan dia...
x de maknanya dia nak abiskan....
dia buat muka kesian...
mama ni la yg tarik pinggan pelan2 mai depan muka..
nak tinggal sayang... takut abah x bawak kelaur dah..
sambil makan.. sambil teringat botol herbalife kat umah...


 lari lan.. lari... jatuh ghiau mai cari mama...
semalam bulan jatuh kat jongkang jongkit tu...
teriak sat lepas tu main x mau2...

 epinya diaaa.....








 sebab semalam makan mcm2 so lunch ari ni c.dah makan ni je..


beehun sup x dak lauk.. 
ada yam 3 ketul.. ( read : tulang ayam )

tapi bfast c.dah dah makna nasi goreng satu bungkus penuh..
walaupun pagi atdi masa shake... ( aku nak diet.. aku nak diet.. )

nak camner aku suka makan... makanan pon suka ka taku...katanya lee...

No comments:

Post a Comment