Tuesday, January 29, 2013

gigi susu belum luruh... dok kalut nak beli umah...

 ni citernya sibintang..
semalam dia sorang je lewat tido..
aku cam besa la..
mlm2 baru nal kemas umah.. lipat kain baju...
dlm dok ghalit lipat baju..
dgr sayup2 budak mia ni dok sembang sorang2..
sat2 bilang yg ni besar..
sat2 yg ni besar lagi..
sat2 dok bilang 123...
intai2 ghupanya kawan tgh syok dok booking umah...
aduhai anak...susu pon mak beli lagi.....ada hati dok pilih umah mana yg kau nak...




 tgh ghalit dok kira harga umah kot tu...
x pon dok kira berapa biji boleh beli...





dia dah perasan aku tgk dia....
bukan dia malu ke apa ke...
bila aku tanya dia...
kalut dok explain umah tu...
boleh suruh aku pilih....


tgh kusyuk lagi dok tgk umah.....
keje sekolah sila bawa diri ye....








aku tanya dia mana umah yg dia pilih...
tu dia laju je dia tunjuk.....
umah bangalow dua tingkat uuu..... 
taste x mau kalah....
x pa laaaa  nak..... belajar rajin2 ....
baru boleh beli..
ni suruh buat kerje sekolah... dan2 penat...
minta tolong sikit..
dan2 ngantuk....



bagi clear dia tunjuk....
lepas dia tgk umah...
mai kat aku suruh aku pilih....DIA NAK BELI BILA DIA BESAR NANTI...

x dan aku nak pilih...
terus dia campak kertas .
ajak aku main....

 "set2.. mi-mi-mii..
air pasang dalam surut pukul lima".


ek ellehhhh.. tu je la ponnn........

1 comment: